Tuesday, July 12, 2011

捉貓行動

星期日,約左一位貓義工阿姐幫我手將西環我照顧開果幾隻貓,捉去做絕育手術。。。

諗得好清楚好清楚,佢地一年可以生四胎,每次幾隻,咁生落去真係唔係辦法,而且佢地唔夠食又會過山頭食另外一個餵貓阿姐D貓糧,真係唔係講少,食窮人地呀;兼且閹左會少D病痛,唯有狠起心腸,今次目標係三隻,新貓媽,阿仔同阿女。貓媽因為啱啱生完要餵奶,今次唔捉住。。。

原來捕籠器都幾磅,捉三隻要帶三個,義工阿姐年紀比我大,搬唔到上山落山,所以全部粗重野我嚟。。。

因為同D貓已經建立左信任,捉佢地異常順利,不過出賣左佢地對我嘅信任,聽到佢地對住我(疑似喊聲)嘅貓叫,令我心好酸

帶左佢地去愛護動物協會,要過一晚第二日至做手術,喺果度填哂資料,就同佢地講byebye,同佢地講星期一會接番佢,叫佢地唔好驚

果一刻最担心兩樣野,第一,間中有貓會麻醉後醒唔番, 一命嗚呼;第二,驚阿女已經比隔離山頭隻金仔攪大個肚,如果係早期懷孕,醫生會幫佢做中止懷孕,但傷口會大D。。。

成晚都瞓得唔好。。。

第二日等到5:30pm,通知可以攞貓;去到,拉開塊布見到新貓媽,佢即刻好溫柔向住我叫,阿姐話呢把聲係佢認得我,同我傾計喎,同佢地講帶佢地走啦,番屋企啦,再睇下佢地個報告,有D晴天霹靂,阿女無懷孕,新貓媽反而又有左,所以做左中止懷孕啦,咁就無左幾條生命,唉!另外呢,第一次喺室內見佢地,隻隻可愛左好多,因為佢地個瞳孔放大呀,好似帶左大眼仔咁

搭的士返去天已黑齊,仲要落住大雨,個口咬住電筒,每次攬一隻,慢慢行番落山,上番的士時,全身濕哂,喘哂氣;而家隻手臂同小腿好似唔係我嘅咁,得手指可以打字咋

聽日會再去探佢地,因為驚落雨佢地傷口會發炎;原來做貓義工真係好辛苦架~

圖中係阿仔入左籠,佢好乖呀,驚左一陣就乖乖坐喺度,見我行過就喵兩聲,希望你快D好番,健健康康啦~


喺愛護動物協會見到好多動物義工,加埋睇哂佢地D單張同簡介,另我對呢種捉貓行動,絕育後再放回原居地嘅重要性,因為等於同佢地攞左免死金牌,有左晶片,漁農處捉左都唔可以人道毀滅佢,呢點好緊要~

下次有無人肯幫我手呢?

23 意見:

supageti said...

我好想幫 ~ 不過,貓,我幫你唔到 ~~~~

naruto said...

阿粉:
:(

TY said...

我OK呀! 不過我唔識捉貓喎! =.="

卡臣 said...

向你致敬
身體力行

naruto said...

TY:
先多謝

卡臣:
決定左就做好佢,我嘅性格嚟嘅

邪留丸~ said...

好想幫,但唔知可以點做喎...?
今次辛苦你喇...
:)

largeheadboy said...

我都好想幫~

best actor said...

大叔好有愛心呀﹐福有攸歸。

瘋膏 said...

讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚!

你的行為值得表揚。
希望貓貓們傷口快好。

l.minor said...

你好少打咁大篇野,讚~

你對貓貓努心努力,再讚~

l.minor said...

原來The One 個Nescafe promotion果舊野你整架?

果幾日咁啱我有行過,又咁啱我見到promotion果舊野

ayclui said...

大叔: 你好偉大~ 貓貓有你照顧好幸福~
我都可以幫手喎, 做咩好呢?

naruto said...

邪留丸:
其實幫手搬野,不過,大隻佬會好D囉

大頭:
搬野喎,你得唔得先?

要搬住十幾磅行約80級樓梯,得唔得?

我噚日行左三轉呀~~


best actor:
愛心人人都有,睇下放嘅位置啫

瘋膏:
傷口真係有D担心,撞正落雨,驚佢整濕傷口呀,黃昏去探佢地,希望佢地肯蒲頭啦

l.minor:
打大篇都要讚?但我個blog出名多相少字架喎

咖啡poster我做架,其實呢排做左好多,陸續出緊街,同時間要理隻貓,謝哂

ayclui:
真係搬野架,要上山落山架

Karvitz said...

其實咁樣做對佢地先係最好。

好喇!要幫手搵我,配合到的我都幫。

naruto said...

Karvitz:
我之前其實唔係太贊成咁做,但呢排上網啦,愛協D單張加埋D義工講嘅道理,知道如果想收養佢地, 一定要仲係貓仔時期,大左嘅已經習慣喺街,想收養佢地都唔會開心;

所以,而家做嘅係世界性都係咁做嘅辧法

幫手。。。有需要會搵你,謝呀~

meow said...

每次睇呢d貓故事都好感動。
點解唔一早出聲?好多人都會肯幫手。
我都可以幫手架,不過我應該搬唔郁好重既嘢,但至少可以幫手擔遮同拎電筒等等。

phyllis said...

好有愛心啊! 十卜!

naruto said...

meow:
多謝先,下次有需要我會出聲:)

phyllis:
多謝

星若 said...

搬重嘢唔得, 但可以贊助一些貓糧, 有需要請揚聲。

naruto said...

星若:
多謝先,果度得5隻啫,餵貓阿姐都比左D大特價貓糧我,暫時唔使贊助啦,多謝哂

largeheadboy said...

有需要真係出聲吖
我搬唔起十幾磅搬七八磅都得架~

Lazy Smurfette said...

祝福貓貓! 加油!

naruto said...

largeheadboy:
我搬唔起十幾磅搬七八磅都得架~.... 阿生,個籠加隻貓十幾磅,你搬七八磅,即係放左隻貓剩搬籠呀?

Lazy Smurfette:
今日見到佢地正常,開心哂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...