Tuesday, July 19, 2011

週末,陰哂天落雨,但我得閒,想影相,走左去馬𩣑山博佢停雨;點知,一去到就開始落,越落越大,面前景色雖然靚,都無衝動掹機,諗住擇日再嚟。。。


越行越遠,突然比眼前景物吸引,決定擔住把遮影,呢輯相主題係。。。。雨

1/


2/

3/

4/

5/

6/

7/

8/

12 意見:

L L said...

喜雨!

l.minor said...

雨呢個topic,曾經想影一篇,不過最後都無成事

新鮮人 said...

第一張很大感覺,
因為很似以前我在馬料水時那條木橋。

ayclui said...

第一張好有feel, 比個like 先~
第五張得~鍾意個交叉...

瘋膏 said...

你用GF1影的? 好靚。

naruto said...

laulong:
我喜太陽多D囉,猛叫佢停雨都唔肯停

l.minor:
總有機會啦,下次影輯靚嘅嚟睇

新鮮人:
咁你要去下啦,幾靚架

ayclui:
第一張個model好吖嘛,梗係有feel啦

瘋膏:
影水點用gf1要用digital zoom 2x囉,唔係唔夠近呀

TY said...

最鍾意果條橋果張喎!! 其他似影水珠多D~~~~

supageti said...

最鍾意果條橋果張喎!! x 2

largeheadboy said...

呢幾日落下雨都好
無咁熱呀
最憎咁熱架喇~

卡臣 said...

乜水點竟然可以咁靚

Lazy Smurfette said...

最鐘意no. 1 & 6 :)

naruto said...

TY:
咁又真係影水珠喎

supageti:
鍾意唔係我影果張,哼~

largeheadboy:
好大風呀,吹親個頭就易感冒架啦;都唔知乜鬼夏天嚟架,得果26度

卡臣:
好多野都靚,要自己發掘架

Lazy Smurfette:
我嘅心水都係6號

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...