Friday, July 1, 2011

滴屎嚟見聞錄

廸欣湖行過嚟要15分鐘,行過嚟做乜,純粹帶快獸嚟踩場囉,原來就咁喺門口唔入去都好多野睇架


有同胞大模C樣喺度瞓覺喎(一影佢即刻郁呀,嚇到我吖)


哇,好靚呀個舖屎


咦!走佬公主喎


仲有水舞間米奇版㖭


攪攪震,無幫趁都謝謝光臨喎,呵呵~

17 意見:

l.minor said...

第三張d鋪屎真係好靚呀~

邪留丸~ said...

走佬公主
good~

naruto said...

L.minor:
我就擺唔出啦

邪小姐:
你都買番套嚟著啦

best actor said...

我鍾意笛佬公主同佢條仔(literally)。呢位公主揀到筍貨就唔放手﹐馬上押介返歸。公主自備行李嫁奩﹐一手拖仔一手棚尾拉箱﹐完全不假外求﹐係公主但無公主病﹐讚。

p.s. 最後米奇老鼠果張﹐係唔係叫情不禁﹖

naruto said...

Best actor:
點解叫情不禁呀?

best actor said...

米奇老鼠好似高空失禁?

naruto said...

Best actor:
哇,花灑咁勁喎

新鮮人 said...

我都喜歡走佬公主嗰張,
搞笑!

邪留丸~ said...

要買XXXXXXXXXXXXXXLL先得~
XD

naruto said...

新鮮人:
一見即影,呵呵

邪小姐:
著呢個size仲走得郁嗎?要唔要幫你call架車?

卡臣 said...

點解對自由行咁有興趣?

ayclui said...

充滿祖國特色嘅滴屎泥絕對唔係我杯茶, 所以到依家我都未去過~

Anonymous said...

做乜幫我call車??
呢個size幾好呀~
XD

naruto said...

卡臣:
夠騎呢

Ayclui:
咁充滿祖國特色嘅旺角呢?

無名:
做乜名都無埋?

supageti said...

迪迪尼初初開時我去過喎,仲好似唔只一次 ... 閒日 ... 一個人 ... 果時好似無咁多自由痕 ... 不過泊車費真係超貴 ... 雖然張 ticket 巧靚 ...

邪留丸~ said...

打得快得制,
就有咁嘅效果~
無名→XXXXXXXXXXXXXXLL邪留丸是也~
XD

naruto said...

阿粉:
一個人去滴屎嚟有乜好玩呀

邪小姐:
梗係知啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...