Wednesday, July 13, 2011

邁向400000之新角色登場

不知不覺,觀賞人次已過400000,先多謝各位:)



為隆重其事,我地有請呢個blog新登場角色。。。煮飯婆為我地進行簡單而隆重嘅亮煲儀式,有請煮飯婆


煮飯婆係日本友人見到幫我買再空運到港架,佢好開心可以移民香港呀,睇下佢有乜野講
煮飯婆:(國語)三個月就辦妥,我就是成功例子,I love hong kong


買嘅時候唔知入面係邊隻架,已託友人繼續買,目標係左面牛仔同潛水快獸,右邊果幾隻,無乜興趣


識日文嘅唔該幫下手,呢句乜解呀?


各位鍾唔鍾意呢隻呢,想唔想見佢多D呀?

21 意見:

WA1HA said...

得意快獸仔
我記得六年級無線有得做喎!

Tee said...

Like ur new family member!!

卡臣 said...

恭喜過4萬!!

超喜歡煮飯婆呀
快啲出鏡多啲

largeheadboy said...

我係識第一行咋
mamasan 呀~

l.minor said...

呢隻幾得意呀!又多一隻新成員!

40萬人次,真係好勁喎,不過你一日就有四百幾次咁勁?

欣宜 said...

果句日文應該譯: 媽媽話欣宜你好靚呀!

ウルトラまんじゅう

best actor said...

呢D快獸有幾大個﹐放隻杯或罐汽水比一比。
牛仔快獸有cute。

祝您日日都四萬o既口無憂愁啦。

naruto said...

kawahmel:
我係無睇過架,但佢真係幾得意嘅

Tee:
佢唔係我family member噃

卡臣:
40萬嚟架,大佬

largeheadboy:
你真叻囉

l.minor:
400幾次?我又無留意喎;每日有180-250個網上嚟囉,咁有D可能嚟兩次啩!

欣宜:
釋左係“ultra包子”喎

best actor:
9cm高,搵次我隔離放D野啦

supageti said...

ママさん(媽媽生)好可愛呀 ~~~

TY said...

煮飯婆好kawaii呀!!!!! 出場多D呀!!!

果個"宇宙遊泳"快獸都好好笑!!!夏天應該要有佢呀!!!

Karvitz said...

連個盒都影埋... 仲要拎出街影,勁!

TY said...

大叔, 呢樹可以買埋保安官喎!
http://item.rakuten.co.jp/auc-nekonote/10002443/

仲要遲下有Vol.3!!
http://item.rakuten.co.jp/hobinavi/4543117200032/

TY said...

原來vol.3已經賣哂lu~ sorry! 不過原來快獸有玩開相撲架! 你睇ブースカ山!!

http://toypara.com/catalog.cgi?products/figure/buska/home3.html

naruto said...

Karvitz:
街?果個我後花園嚟架。。。死未?

TY:
保安官我有啦,不過係復克黑白版,不過不見左警棍:(

右下角隻田鼠樣都有啦,都係黑白版

naruto said...

supageti:
做人阿媽仲扮可愛喎,唔知醜呀佢

CH Mak said...

第21集:火影突击煮饭婆个日立牌电饭煲。

Ebenezer said...

小心對得多,第日娶個咁嘅樣嘅煮飯婆!

naruto said...

CH Mak:
煮饭婆原來係沙忍村忍者

Ebenezer:
詛咒嚟架?

邪留丸~ said...

快獸竟然係女人!?!?!?

black lab said...

經過我同友人研究後,確定嗰句日文係爛GAG。

原文意思:
第21集:襲擊Ultra饅頭

喺日文,ultraman即係咸蛋超人,
但係,ultra-man後面加多個jyu,就變咗ultra饅頭。

naruto said...

邪留丸~:
快獸係仔,快獸阿媽先係女人

black lab:
快獸阿媽攪爛gag,好吸引呀:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...