Sunday, July 10, 2011

見靚野就痴埋嚟

識貨呀,見靚野就痴埋嚟

1/飛蛾﹣做乜咁痴身jet,“揚”手都唔走,想跟我番屋企呀?


2/青綠色飛蟲﹣你件衫好靚喎,透明嘅,好性感呀~


3/蚊﹣未死過,吸我血,我要血債血償,“啪”

20 意見:

邪留丸~ said...

有隻一模一樣嘅飛蛾,
前晚都飛係我個keyboard度唔走...
咁...我個keyboard ma同大叔,
一樣咁靚囉...
XD

Moomoo said...

白紋依蚊

unknown said...

你支咩鏡?

卡臣 said...

皮膚都睇得好清楚

TY said...

大叔, 你D皮膚好似有D乾, 搽返少少潤膚膏啦!

naruto said...

邪小姐:
依你個case,佢係覺得個keyboard靚咋喎

Moomoo:
同黃依文有無關係?

亨:
你應該係想問第二第三張,朋友架GRD,好正嘅相機

卡臣:
係呀,超sharp

TY:
我是很懶搽野的

black lab said...

你呀,惹埋d小昆蟲返嚟呀!

largeheadboy said...

啊,你殺生!

naruto said...

black lab:
我都唔想架

大頭:
無殺生,新華社話佢無死

l.minor said...

GRD好正呀~

隻蚊攣哂呀!

L L said...

哇,你用顯微鏡牙,影到咁細嘅?

phyllis said...

你對手又真係幾白淨, 嘿嘿....

naruto said...

l.minor:
佢擺pose啫

laulong:
GRD呀,超微距呀

phyllis:
但其實好黑架喎,影出嚟又唔覺囉

supageti said...

好心你啦,男人之家成日話自己靚 ~~

naruto said...

supageti:
唔係我話自己架,茶餐廳,街市D阿姐成日都靚仔靚仔咁嗌我嘅

supageti said...

Too simple, always naive ~~~

maymay said...

茶餐廳,街市D阿姐見到阿伯都嗌靚仔架啦,賴衣乎~~~

naruto said...

supageti:
做人呢,咁樣會開心D

酸maymay:
但係佢地嗌阿伯靚仔都唔肯嗌你靚女喎,呵呵呵~

ayclui said...

哈哈...大叔見招拆招, 勁呀~

naruto said...

ayclui:
多謝~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...