Thursday, July 14, 2011

一櫃貓糧

先講下貓貓絕育後嘅情況。。。

星期一晚放番三隻貓回原居地,一開籠,佢地就標左出去,一隻向上標,一隻向前標,一隻向下標,都驚佢地會驚到蕩失路

星期二去探佢地,連埋貓媽同黑仔,5隻野齊哂兼全部肯食野,其中一隻仲已經埋嚟“戀”腳㖭,即係無嬲我啦:)

餵貓阿姐知我去照顧呢竇貓,猛咁送佢D乾糧比我,話竉物店知佢餵街貓,大特價將即將過期嘅貓糧賣比佢,成箱都係數十元喎,叫我唔使嘥錢買


另外,有朋友買左一大堆罐頭,佢隻貓本來鍾意食,而家唔肯食,話送哂比我喎,有十幾罐喎;後面包乾糧食左一半就唔吼啦,比埋我喎


今日過開九龍,去收貨,發現原來citysuper買架,細細罐都$13.5呀,仲要有成33罐㖭呀,好重呀~


所以話呢,貓同人一樣,有好野食都唔滿足,我餵果D貓,開罐兩三蚊嘅惠康牌已經發哂癲係咁食;原來香港除左有公主病嘅港女港童外,原來仲有港貓呀~喵


一個屋企無養貓嘅人,貓糧竟然霸哂個厨櫃

黑仔,貓媽,聽日有好野食呀,citysuper架,呵呵呵~希望唔會食完貴野唔肯食番惠康牌啦~喵

22 意見:

卡臣 said...

愛心流到出哂嚟

largeheadboy said...

真係好多有心人呀
眼濕濕添~

TY said...

哇 $13.50一小罐...好貴呀! 貴過我個早餐呀!!!

Karvitz said...

我等緊你寫 13.5 一罐的食評。哈

瘋膏 said...

港貓... 嘿嘿, 個稱呼好抵死。 喵~
街貓平貴糧都食, 唔使擔心。

加油呀, 愛心naruto ^_^

l.minor said...

哈哈~

見你講港貓,非常認同呀!

我有朋友因為養咗兩隻貓嘅關係,所以要請菲傭返屋企

black lab said...

但係d貓糧係過期,得唔得架?

P.S. 我答咗你尋日嗰句「第21話...」嘅意思,你去睇番尋日個post,pls.

supageti said...

肯定會

naruto said...

卡臣:
係呀,將呢份愛心傳出去,希望大家對身邊人同動物都好D啦

largeheadboy:
眼濕濕。。。。你?我唔信囉

TY:
堅係貴野囉,我食礶頭都無咁貴

Karvitz:
你都儍嘅,我連開礶都要閉氣呀

瘋膏:
真係人都癲嘛,“蹤”都佢地公主病

l.minor:
果種真係做貓好過做人

black lab:
係就過期啫,仲有一至兩個月架

阿粉:
我會溝開比佢地囉,兼我信佢地唔會,佢地始終係唔夠食物,唔食無得食

邪留丸~ said...

大叔做咗"喵喵食物銀行",
加油~
佢哋依家好幸福~

睇完,好開心~
:)

naruto said...

邪留丸~:
佢地真係幸福架,背山面海,環境一流

ayclui said...

大叔: 好開心你對貓貓咁好~
btw, d 貴o野係比老貓食嘅, 你要將佢溝埋其他貓糧先比佢地食食好d~

ayclui said...

大叔你係咪要日日餵貓o架? 一日餵幾多次呢? 同埋如果你去旅行佢地點算?

星若 said...

Sardine, Prawn, Salmon, Tuna…..好多款式喎, 好開心呀…..貓貓!!

naruto said...

ayclui:
係呀,知係老貓嘅礶頭,會溝架啦

我一星期去到四至五日啦,其實佢地上晝會有阿叔嘅魚飯食,但唔夠咁解啫;去少一日佢地會無咁飽囉~

星若:
係呀,海鮮大雜燴架

L L said...

真係愛貓之人!

Artman said...

你張相隻乾糧依家買一送一, 如果你真係打算餵落去, 終須都要買架喎.

其實阿妹都係名副其實既港貓.

Lazy Smurfette said...

"港貓"~~係WOR!! 哈哈哈! XD
我爸爸隻貓除左食野掩尖﹐仲好冇禮貌態度好差又會駁嘴架!
唔夠鬆脆既貓餅會由隻碟WEAR曬出地下跟住嬲爆爆走左...

phyllis said...

繼續十卜! 佢地遇到你可以做幸福的港貓, 不用做可憐的街貓

naruto said...

laulong:
你都係一個惜花人吖~

Artman:
都唔會係而家囉,無位啦

阿妹。。。我有話你“蹤”佢架喎

Lazy Smurfette:
所以呢,人同貓一樣,得寸進尺,身在福中不知福

phyllis:
佢地無得做港貓架啦,有餐溫飽已經好

meow said...

貓貓一家康復得咁快真係好。多得你的照顧啦。
其實街貓自由自在,可以周圍去,佢地有佢地的開心。
不過只係擔心佢地冇嘢食,同埋遇上D壞人。有次見到個小學生嚇隻貓貓,即刻鬧佢,要教佢唔好咁。當然好多小朋友其實都係冇惡意的。

naruto said...

meow:
小朋友你去教佢,我驚佢阿媽鬧番你轉頭呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...