Sunday, July 3, 2011

嚇親

今日去馬灣影相,行左去條荒廢左嘅村,行上山,突然。。。

突然有條蛇快速喺我前面行過,我嚇到嗌出嚟,好大聲果隻,因為條蛇好長,好粗,至少四尺半

好驚呀

12 意見:

卡臣 said...

用尿射佢嘛

Phil Chan said...

我重以為會有相睇吓條蛇幾大條添?! ;P

naruto said...

卡臣,phil:
嚇到呆左,佢走左我仲一look木咁企響度,嚇到瀨尿就有份

ayclui said...

我又唔係好驚蛇喎, 除非條蛇想襲擊我囉...
一般路過嘅蛇我都唔會理佢~

TY said...

四呎半? 應該吞到你架喎!

l.minor said...

嘩~好恐怖呀~

supageti said...

條蛇都唔吼你 ~~~ 駛乜驚唧?

Anonymous said...

食左小兒驚風散未?

largeheadboy said...

無相無真相喎!

ayclui said...

條蛇都唔吼你 ~~~ 駛乜驚唧?--> LIKE ^^

naruto said...

ayclui:
無時間比你諗佢會唔會襲擊你囉,快得好緊要

TY:
我高過四尺半架,但好大殺傷力囉

l.minor:
我真驚架

supageti/ayclui:
你黑心呀,佢吼我,我連呢篇都寫唔到啦

Anonymous:
嗌完好口乾,飲左寶礦力

largeheadboy:
要真相,無線9:30

瘋膏 said...

卡臣兄嗰句勁爆笑。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...