Monday, July 18, 2011

號外﹣松鼠狗急覓新主人


松鼠狗急覓新主人

從動物義工得來的消息
松鼠狗小時候因從高處跳下跌斷腳,舊主人幫佢醫好,但最後因私人問題遺棄
暫住寄養家庭,但如搵不到新主人,會將佢送去愛護動物協會,實無剩
有無人幫到手

- 松鼠狗(太約3歲半)

- 雄性

- 由高處跳落地斷咗一隻前腳(對行動影响不大)

- 性格活潑、善良

佢非常可愛,愛笑,身手靈活,行動同一般狗一樣,請幫手share,有興趣聯絡我

12 意見:

Lazy Smurfette said...

難得狗狗冇左隻前腳都咁開朗﹐希望可以揾到新主人

L L said...

我人都養唔掂,養狗我都係唔得架喇我!

supageti said...

可愛又可憐既狗狗 ~~~ 只可以祝福佢 ~~~

Ebenezer said...

你連對貓貓狗奇都咁有愛心,d女仔實鐘意死你喇^^

TY said...

有post上FB嗎?

如果無, 我今晚返屋企post上FB...希望其他狗友會幫手share出去... OK嗎?

naruto said...

Lazy Smurfette:
係,盡力比多D人知,希望幫到佢

laulong:
大家咁話啦

supageti:
多謝,我地會比心機幫佢架啦

Ebenezer:
我對動物好過對人呢

TY:
有,但如可以,幫手放埋去你FB,多D人知機會大D,謝~

星若 said...

必要時試下聯絡 SAA 保護遺棄動物協會, 我見嗰度D貓貓狗狗全部都有缺憾, 也許可以收容牠。這也是我比較支持SAA的原因。

phyllis said...

我like左下面個FB link, 希望有人在我的FB見到佢幫到佢啦 :)

ayclui said...

狗狗好乖巧, 希望快D有好心人收留佢啦~

naruto said...

星若:
多謝資料,必要時會試

phyllis:
多謝您

ayclui:
希望佢遇到有緣人啦

TY said...

已like及share...平時都唔覺有"FB"個ICON!

naruto said...

TY:
我自己都唔係好覺,thanks:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...