Saturday, March 19, 2011

澳門廢噏篇之內地遊客搭船

今次去澳門,揀左喺尖沙咀上船;原來尖咀同上環上船嘅分別係,內地遊客嘅比例係去到九成架。。。


全船滿座,船開啦,廣播有野講(國粵語):(大概)開船啦,大家請坐低,以免危險。。。但,班友仲乜呢,仲企哂喺度嘅


呢隻船彌漫住街市嘅氣氛,嘈到吖;船頭開始成為佢地嘅佔領地;而同時廣播繼續:為大家安全,請坐低;咦!班人大聲過你喎,無人理喎


20分鐘後,突然有幾個大浪,拋左兩野,廣播傳嚟:海面比較大浪,船會搖盪,請大家番回座位之類(呢張相咪就係廣播中影架囉)


再20分鐘後


又再20分鐘後,到碼頭啦;咦,終於肯離開船頭啦。。。。


原來。。。佢地已經爭落船啦,但其實仲未到喎,見到咋喎;此時,廣播傳嚟:船未停定,請勿離開座位之類;但睇下,企喺度係多過坐喺度架


唔怪得之每次港澳船有乜碰撞,會咁多人受傷啦;我咁樣算唔算洩露國家機密架?

15 意見:

卡臣 said...

好能夠報導出國內人的神髓
唉~~~

l.minor said...

多謝你嘅直播!
睇完想爆粗!
唔係想鬧你,係想鬧你影果班友,真係羞家!

Rempei said...

睇開多喇~~~香港人搶鹽咪一樣有異曲同弓之妙~~

新鮮人 said...

真係睇到怕,
唔勞氣得咁多,
留返啖氣好過。

naruto said...

卡臣:
多謝

L.minor:
佢地好得意,活喺自己嘅世界,其他野唔理

Rempi:
唔好話我衰,一開始信果班,搶果班你話有幾多係上面嘅呢?

新鮮人:
我今次叻,睇得好開心

L L said...

這就是紀律性問題,國人是要好好改進的。

Ogake said...

所以真係好怕內地同胞~ 好怕有一日佢地會全面佔據香港!!

supageti said...

睇開啲啦 ~~ 香港人都差唔多 ~~~

TY said...

多謝你既報導,我會提保險公司留意呢D,等佢地加船公司loading! :P

naruto said...

Lauding:
有排改

Supageti:
好dd啦

Ty:
咁船飛又要加啦

ayclui said...

好耐無過大海啦我...
見到D大陸人真係要避之則吉, 不過話時話, 自從發生搶鹽事件之後, 我有D 想唔認做香港人添呀...

naruto said...

Ayclui:
咁認做乜野人好呢?太空人?

maymay said...

五十年不變~>_<

naruto said...

Maymay:
直到永遠,阿門

Sun Sun said...

你閒日去都咁....
不過我上年10月星期日去嗰時都係尖咀上船, 又好好彩無,可能我下晝上船,d自由神晨早去晒, 所以我程船都好ok下.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...