Thursday, March 31, 2011

花海

l.minor篇blog講佢去左汀角,見到小向日葵,但係L生,我好肯定咁講,佢唔係向日葵嚟架。。。

有野比大家估。。。。呢片貌似小向日葵嘅花海,你估其實係乜野嘅花嚟架呢?


貼士係平日會食嘅菜嚟架


估唔到?聽住歌仔先

24 意見:

新鮮人 said...

芥蘭

l.minor said...

估唔到我篇野,攪到你又回下我篇野呀!多謝俾面呀!

我估皇帝菜

其實你唔講,我真係以為係向日葵,太似了,連d未開嘅花蕾都似呀

black lab said...

有人估咗芥蘭,咁我估菜心啦。

星若 said...

雛菊 Daisy ??

maymay said...

我都認為係雛菊來喎~~~

卡臣 said...

霸王花 or 湯蘭花

naruto said...

新鮮人:
芥蘭?唔係吖

l.minor:
我都係影緊時有阿伯路過話我知,番嚟上網查又啱喎,上星期咁啱仲有雜誌介紹㖭

black lab:
菜心,你街市買都有花啦,細細朵黃色架

星若:
唔係啦

maymay:
雛你個頭

卡臣:
霸王花。。。上網睇下乜樣架先
湯蘭花。。。我好想話你啱呀

to all:
今晚至開估

Anonymous said...

茼蒿
打邊爐常用菜

ayclui said...

春菊/ 皇帝菜
d 花好靚喎~

l.minor said...

我都有估過茼蒿,不過似皇帝菜多d

其實果d花係菜園出邊,咪好易俾人唔洗錢拎走哂?

naruto said...

Anonymous:
咁多人答中就開估啦,茼蒿係啱架

ayclui:
皇帝菜上網查其實都係茼蒿,所以你都啱

l.minor:
我以前廣州做野,佢地話皇帝菜係嫩嘅茼蒿,其實一樣架咋

我睇雜誌佢話,茼蒿開哂花已經係太老,唔好食架,所以無人攞啦

TY said...

我都以為係daisy...原來係難食既茼蒿...咁我寧願佢開花lu~~起碼靚D!

naruto said...

TY:
我都唔好食茼蒿,但估唔到佢D花咁靚

l.minor said...

皇帝菜=茼蒿,好彩你講,我又係唔知...

多謝你增加咗我"自然科"嘅知識

largeheadboy said...

我仲想估西蘭花添~

naruto said...

l.minor:
我都係上網查架咋

largeheadboy:
西蘭花。。。你夠胆答果下好野喎

Unknown said...

咁快開估,仲諗住係九菜..

估唔到茼蒿D花咁靚!

black lab said...

re naruto:
「菜心,你街市買都有花啦,細細朵黃色架」
我咪就係咁諗囉!我以為細朵黃花會再盛開變成張相入面咁吖嘛。

naruto said...

cant-say-no-say-yes:
九菜花呀?哈哈

靚到我想喺屋企種

black lab:
天真

ayclui said...

我like 大頭個答案 --> 西蘭花, 令人噴飯~

supageti said...

春菊、茼蒿、皇帝菜係三樣唔同既菜喎 ~~

naruto said...

ayclui:
佢都亂嚟架

supageti:
上網資料話茼蒿又名皇帝菜喎,春菊我就唔識,春麗就識

l.minor said...

又有人同我講茼蒿、皇帝菜係表兄弟,因為d葉係唔同喎~

supageti said...

三種菜可能係親戚,但外表好唔同,春菊係日本野菜,日式超市有得賣,味道同茼蒿差唔多,不過濃好多,價位亦唔平。晌正統既日本食肆食 shabu shabu,配菜好多時都會有。鍾意春菊,其次係茼蒿,唔鍾意皇帝菜。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...