Saturday, March 5, 2011

關健第四號

我寫得嘅一係就推介,一係就係勁鬧,呢套係乜呢?。。。。。係推介嘅,我比75分



擺明有twlilght影子, 外星人男主角戀上同班女同學,想避又要愛又要專一熟口熟面;

入場前剩係知套戲講外星人9個細路自細逃亡嚟左地球,1-3順序被殺,而男主角係4號。。。

頭半段就係交待整個故事,所以拖得有D悶,但最後半粒鐘,入直路,變左特技打鬥片,套戲即刻生哂,早D打咪好囉。。。

三個男女主角,男主角直頭似A﹠F D model,靚仔,但總係好似唔係好出,兩個女主角反而係出場少果個又型又索,我諗如果真係開下集,佢應該係“咩”飛果個

最後想講,男主角對手內置電筒呢招,拎嚟喺演唱會時製做氣氛好喎,演唱會攪手諗諗佢


ps:如果套戲真係有續集,建議戲名叫“上官玉5號”

6 意見:

卡臣 said...

關健和上官玉的關係
無返咁上下年紀(如我)
唔會識笑
我當然有笑啦

Tat said...

哈哈,上官玉你都識,勁呀!

naruto said...

卡臣:
我相信會有人扮唔識

Tat:
梗係,tvb fans喎

邪留丸~ said...

上官玉!?
咁古代嘅..??

naruto said...

邪小姐:
唔好扮唔識

邪留丸~ said...

真係唔識喎~
扮乜嘢呢...
= =

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...