Thursday, March 3, 2011

點用$6000好呢?

其實喺玄學上跑馬地水浸,跑馬地銅鑼灣嘅居民無水用係唔係一個暗示嚟架呢?

今日我地請到麥師傅分析:咪就係庫房多錢多到滿瀉但市民享用唔到囉,死蠢
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

咁從魔術嘅角度上,有人上台撞下姓曾嘅,另一個姓曾嘅就會嘔錢,呢個魔術又點解析呢?

今日我又請到大胃高怕飛上嚟分析:唔好睇一個有鬚一個無,其實佢地係孖生架,一個受傷,另一個都會感受到;聽完大胃咁講,我都想批下踭呀~
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

有$6000,你會點用呢?

13 意見:

largeheadboy said...

儲起佢囉~

maymay said...

儲起佢囉x2

卡臣 said...

找咭數

TY said...

先轉左做人民幣, 然後儲起佢, 抗通脹.

naruto said...

largeheadboy/MAYMAY:
咁實唔會引起通脹啦

卡臣:
你爭好多咭數咩?慳番嘅息夠你買多套衫呀?

TY:
咁鬼醒嘅

supageti said...

$6,000 蚊根本就係我既,攞番都無乜特別感覺。

l.minor said...

未諗,突登睇下你呢度有咩提議

naruto said...

supageti:
你話係你啫,佢唔派你咬佢呀?

l.minor:
我本來都要轉電話,所以會用落電話度

Sun Sun said...

不如話俾大家知你係咪好似d90後用嚟出Iphone啊?

L L said...

買舖大...

講笑咋,留番黎食雲吞麵,可以食幾百碗,食兩年都夠。

邪留丸~ said...

攞咗翻嚟先算喇~
依家都未知點樣攞到...
= =

naruto said...

sunsun:
我專登走去試機,其實係試聲,結果唔買得,對我嚟講太刺耳

laulong:
咁我拎嚟食魚蛋,幾千粒,食幾年㖭呀

邪留丸~:
發下夢開心下都好呀

Maisy Lam said...

唔知$$幾時到手呢,我月底去南韓血拼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...