Sunday, March 13, 2011

關於iphone,我有野問

咁我個電話plan就嚟夠期,都係時候轉電話架啦,走去夾價試機;

之前好似講過,我耳仔聽野太敏感,用好多牌子嘅電話都會頭痛,所以一路都係用nokia(samsung同LG都唔得);今日試iphone,背景雜聲對我嚟講直頭刺耳,直插入腦,即頭赤,點算?試HTC,D聲無咁sharp,似乎OK喎,用iphone嘅你地有無呢個問題呢?

Iphone背景聲太嘈,人聲太拆,有無得較架?(較細聲無用),我唔想用藍芽,太似sales同師奶有無計?

11 意見:

卡臣 said...

卒之心動買iphone啦?!

naruto said...

卡臣:
以為你識答我添,少少心動啦

unknown said...

我對htc都好有興趣.....

Tee said...

Motorola 嘅 Milestone 2 呢?有 crystal talk功能,有冇試過。

其實我用左iphone後,用來講電話好少時間,只有對方話我把聲好拆,多過我投訴iphone.

Bean'z Lam said...

Iphone 講電話個earpiece都算朦朦地
但最好問個有iPhone 4既朋友試下啦

btw都就快出5,而家換4好似唔抵

Unknown said...

motorola有Crystal, 應該冇咁雜, 可能你會冇咁刺耳。 BTW, 我HTC緊, 各方面都幾好用

naruto said...

馬田:
出糧買囉

Tee:
Motorola...試下先,thanks

Beanz:
聽日搵你再詳細傾

Adio:
多謝資料,我試下

星若 said...

Samsung Galaxy S 會唔會例外?

largeheadboy said...

我反而覺得 iphone 好清唔多雜音喎~

naruto said...

星若:
samsung以前試過,都頭痛,呢個model唔知

largeheadboy:
係背景聲好尖聲,好難解釋,醫生剩係話我收音太多(某一個range)

Sun Sun said...

我又無咁嘅問題, 可能我撞聾啦, 不如試埋Blackberry啦!

不過用Iphone又可以send免費sms, 用文字代替, 咁就可以小d講電話囉.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...