Monday, March 7, 2011

和風紙上燒﹣試食報告

星期五晚,做到好攰,諗起佢個廣告,入去試食。。。



有三款,豚肉,海鮮,牛肉,牛肉賣哂,咁我梗係揀豚啦;

話豚咋喎,一樣有金菇牛肉卷;仲有蟹柳(唔係假果隻),蒸蛋,烏冬,一串串燒

個爐咪又係打邊爐果個,個盤加張紙,燒呀燒,但係好慢囉,等多過食呀~

隔左張紙,D野係唔會燶架,有D似叮熟咁,無獲氣架

最大好處係張紙索哂D油,健康D囉

份量偏小,唔係好飽架咋

總結:味道無特別,攪好耐都無得食,又唔飽,唔推介

另外,佢地有個遊戲,放相上facebook多人like就送$500。。。。$500x6份,即係$3000攪一個promotion,好寒酸~(我都唔玩呀)

18 意見:

maymay said...

唔駛試,慳番

卡臣 said...

我都係食返栗米斑腩飯算啦

瘋膏 said...

雖然你影到好靚, 但其實係唔好食, 仲要自己煎, 唔好試

supageti said...

依個我由一開始起就無諗過試。。。之後睇到人食就更加覺得自己無錯。。。

TY said...

攪好耐都無得食, 有違快餐店要快既原意! 咁可以唔試! 謝謝試食專員既評語!

supageti said...

想食依亭野我會去 Pepper Lunch 囉 ~~~

新鮮人 said...

唔支持大型連鎖快餐店,
幫襯小本經營的食店,
唔想佢哋攏斷哂個市場,
況又貴又唔抵,
盡量少幫襯佢!

星若 said...

我都覺得無咩特別, 試過一次後都唔打算再去!

largeheadboy said...

大x樂同埋大快x呢啲快餐店永遠都係影出嚟超靚超吸引,但到你食嘅時候就完全另一回事,所以我都係去茶餐廳多。

ayclui said...

唔駛試,慳番 X 2
幫襯小本經營的食店 x 2

呢個唔啱我, 因為我開始戒牛肉啦...

naruto said...

maymay:
慳啦,又唔好食又唔好玩

卡臣:
我最愛焗豬扒飯

瘋膏:
咪就係囉

supageti:
你有幾時錯架jet,pepper lunch OK嗎?

TY:
仲無包飲品,貴呀

新鮮人:
我都支持小本經營的食店,已經少左幫趁大家樂等,不過果日無乜選擇,又想用埋D coupon

星若:
肯定好快玩完

largeheadboy:
茶餐廳影又唔靚,食又唔靚乎?

naruto said...

ayclui:
點解要戒牛肉?

ayclui said...

大叔, 我起咗個願...要誠心先得...

naruto said...

ayclui:
明白,祝心願達成,加油

ayclui said...

多謝大叔~ ^^

l.minor said...

睇u magazine有間野出哂聲明,佢地先係唯一一間紙上燒的食肆

Maisy said...

起初覺得幾吸引,都想去光顧,後來睇清楚係燒,咁即放棄,理由同你相同,因為太花時間。

naruto said...

l.minor:
咁呢間係唯二

Maisy:
悶到瞓著

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...