Monday, March 14, 2011

水都無杯嘅椰林閣

我鍾意食港式西餐,可以坐得舒服D,又可以鋸下扒食意粉焗飯之類果隻。。。

間中都有去椰林閣,最近就幫趁左兩次


一次尖沙咀食lunch,見佢張餐檯紙咁寫,以珍惜食水為前題,唔比水?我覺得係想洗少隻杯啫,都係慳水嘅,茶餐廳都話吖,但係話晒都係連鎖式餐廳,咁嘅服務就真係差D;人地南亞餐廳係識得問你要水定熱茶架,咁先係服務嘛,加好多分架;



我嗌D餐(牛嚟嘅),嚟錯左A餐(魚嚟架),跟住等好耐都無得食,催催佢,竟然嚟個E餐,唔想再等,照食(雞嚟嘅)

慳杯水,又亂Q龍,咪就係勁扣你分囉,哼!
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
點知,隔一個星期,去大圍搵野食,又入左去(証明我幾無記性),見到張餐紙,個無水提示越印越大喎,但今次佢又主動提供暖水喎,但。。。好水喉水囉,你慳番佢好過啦,點飲呀!


再細心D睇,叫套餐薯菜就唔使加錢,飯或意粉要加$8,真係搶咩?博你睇唔到呀真係,咁做生意點得架?

10 意見:

邪留丸~ said...

無去呢間好耐...
無論食物同服務,
實在太差

largeheadboy said...

咁樣慳得幾多水吖
佢地廚房水喉長開就唔慌唔慳

ayclui said...

無去過呢間...都係返屋企自己煮...吧啦~

maymay said...

大圍呢間我幫趁過兩次,一次早餐一次午餐,有杯清水招呼嘅,不過我冇飲到,食物普普通通啦,員工質素咪茶餐廳咁囉,我情願幫趁太興呀。

best actor said...

我覺得佢地掠水掠唔夠徹底﹐佢地可以考慮餐牌﹐餐具同餐巾另計。理由可以係環保﹐直選﹐同世界和平﹗

naruto said...

邪留丸~:
食物我又唔覺佢太差嘅

largeheadboy:
咪係,似籍口多D

ayclui:
我懶鬼呀

maymay:
太興晚飯唔得嘛,咪過左呢間囉

best actor:
為環保出力,請企喺度食,yeah~(即係要櫈呀加錢啦)

Karvitz said...

呢間野我 black list 左起碼都 5 年,都唔點解會愈做愈多分店。

TY said...

哇...轉飯或意粉要加$8?!! 會唔會離譜左少少呀?!?!

我屋企附近都有間, 但係我諗至少三至四年無幫襯過..真係難食到無朋友~

naruto said...

Karvitz:
我以前天水圍選擇少呀,呢間叫好D架啦,佢多數開喺新社區,做屋邨客啦

TY:
又未去到難食嘅,但真係搶囉

卡臣 said...

我有一次幫趁佢地早餐
又遲又亂
留下壞印象

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...