Saturday, March 12, 2011

世界末日?

天然災禍一次比一次大,以為南亞,汶川大地震勁咩,仙台今次再勁d,第一次知道地震係可以去到8。9級,睇住新聞直播,海潚沖上馬路追住d車嘅畫面,直頭係2012電影入面嘅場景...

係咪真係會2012世界末日呢?噚曰都唔信,今曰有d信

要對自己好d,唔好剩係識做野,對自己太孤寒,真係世界末日攬住d錢都無用呀

16 意見:

Ellen老師 said...

看到新聞報導,大水淹沒,真係好心痛!

supageti said...

及時行樂啦,朋友!

phyllis said...

今日真係好多壞消息, 希望大家都珍惜自己匿居係的地方, 少D怨氣.....天祐雲南, 日本...

l.minor said...

重有前兩日報紙又話下個月個月球好近地球,可能又唔知引發d乜,跟手美國又死幾千隻雀...

S said...

我開始有點相信囉...

best actor said...

世人同舟應共濟。

卡臣 said...

天佑世人
我考慮信教

naruto said...

Ellen:
我都係

意粉:
要行多d,放縱下

Phyllis
少d天災啦希望

L.minor:
仲有堆沙甸魚呢

Sill:
Me2

Best actor:
但我地可以做乜,再環保d

卡臣:
瞓教呀?

新鮮人 said...

每逄災禍後總有末日論,
唉~~ 太杞人憂天了,
無飯開仲大鑊呀,
政府唔會理架,
努力工作,
關心身邊的人吧!

naruto said...

新鮮人:
已經好努力,想鬆下

Karvitz said...

正好我 fb 講,我地要有心理準備迎接一些不能阻擋的事會發生。所以趁有時間,要愛就愛,要玩就玩。

naruto said...

Karvitz:
咁要唱k啦

largeheadboy said...

我仲有好多野未做啊~

瘋膏 said...

我信2012, 所以今年我要好好過。

maymay said...

萬料不到我最愛的東北會變成這樣,好心痛!

及時行樂,珍惜眼前!

naruto said...

Largeheadboy:
有咩野呀?去做啦

瘋膏:
我都係

Maymay:
呢八個字,好重要

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...