Friday, December 19, 2008

我的工作-1

好少講工作,今日放假坐喺屋企,剿少少舊作放上嚟,大家比吓意見,可能你地屋企都有我做嘅野架!

見到最近華星被收購,成班歌手開演唱會,其實華星執粒前我一直有幫佢做CD封面設計;
主打永遠無我份,剩係比D炒冷飯嘅精精精選嚟做,到佢話下隻新人碟比我由頭跟起嘅時候,佢已經執粒。

我幫佢地嘅第一隻碟,“eason精選“,當時佢已經離開華星,呢隻碟主要打佢喺英皇嘅第一張碟,所以一知對方出碟日期,就趕住出,只比我一日時間,相來自之前佢幫雜誌Ameoba影嘅相,配合埋廣告,應該係我做嘅最好賣嘅一隻。



第二隻係梁炳演唱會,將D相撈撈埋埋就攪掂



第三隻喺梁炳+eason DVD,比足心機做,當年自己都鍾意,今日睇番又無特別





講住咁多先,仲有下集,估吓有邊個?

19 意見:

Anonymous said...

當時華星唔係剩番幾多個歌星啫,等我估吓先...何詩詩?楊千千?歐倩倩?
唔係古樂樂嘛?

Anonymous said...

嘩,即刻拎返出來睇下先。
原來大返叔咁犀利 :P

Anonymous said...

後加: 睇咗!
credit 見到你個名!仲有JL 一齊做喎!:P

Ogake said...

E神個cover最好,其他的,都有D hea,我估富珮嘉,係咪有獎?

Anonymous said...

我估朱咪咪!

naruto said...

black lab:
得番何CC,歐倩倩,梁漢文,梁浩賢,戴夢夢,(古天樂)唔記得

karvitz:
JL咪之前走咗嘅朋友囉,柏檔嚟架,不過呢個客係佢搵番嚟,所以落埋佢個名

Ogake:
最好仲未出現,無機會做,你公司駛唔駛出碟?
珮嘉唔係華星架

朱朋:
呢個我都想做呀,好玩呀

Anonymous said...

eason張相捕捉到佢嘅"喪",好得,個ad橙撞綠好sharp,離遠就見到;

買演唱會dvd通常係睇完之後想買番張留念,所以揀相要有代表性,能夠勾起某d回憶,梁柄個cover張相唔得,有翻版feel啊;

我份人有嗰句講嗰句,好似碗湯唔好飲我會話唔好飲,大叔唔好介意。

Anonymous said...

咦?戴夢夢簽過俾華星咩?唔通佢就係你話將會做而做唔到cover嗰位?
咁佢就真係慘喇,梁浩浩都話出到一張EP丫...

naruto said...

欣宜 :
佢演唱會D相見得人嘅唔多,已盡咗力
翻版?下集嗰D先至係

black lab:
夢夢係最後一屆新秀,面試時我咁啱都喺度

casper said...

大叔你好勁啊?
咁病都可以寫得一篇咁有水準既卜, 原來你病寫既卜係好睇咁多...

起碼冇咁難...

naruto said...

casper:
今日繼續Wing吓 Wing吓,我反而覺得講多咗

ps:係爛唔係難

Sun Sun said...

梁浩賢宜家響邊呢?

naruto said...

sun sun:
唔知舊年定前年喺D聖誕新年電視show出現過

Ogake said...

梁浩賢去年簽左俾阿叻,出過一首"聖賢",反應都幾好的,點知只係出左係隻暗淡雜錦碟中~~之後又失左蹤喇~

naruto said...

Ogake:
你果然係暗星專家

Sun Sun said...

Thank for your information, Ogake.

咁即係出碟無望喇....

阿叻嗰間公司幫裕美同阿叻自己出碟都唔幫梁浩賢出, 宜家經濟咁差, 就更加唔使旨意喇...

naruto said...

Sun Sun:
講吓差唔多十年,廿歲都變三十啦!

卡臣 said...

eason果隻做得靚喎

naruto said...

卡臣:
多謝

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...