Monday, December 22, 2008

我的工作-2

繼續華星

自從EASON過咗檔,華星剩低梁漢文,何韻詩同區倩兒,好快就財困,要不停出精選

張國榮都做過兩張,乜料都無,神仙難變,第一張仲可以攞D舊碟加加埋埋,仲過到骨


第二張就真係技窮,budget又無,相都無,唉!得兩張細相仔,放大又鬆,D歌又唔精,真係無眼睇!


許志安又做咗兩隻,又係相都無,但係又堅持要大頭喎,最後衰到要我落信和買相,比朋友笑我做老翻


鄭秀文又係兩隻,情形同許志安一樣,都係要自己刮相,右邊嗰隻簡簡單單,我幾鍾意架


最後一張。。。做得最唔安樂嘅一張“羅文精選“
話說有一朝起身見報紙話羅文病危,佢地即刻打嚟話要急做,動機簡單不過,就係想刮死人財,我短時間做好,佢地亦等“消息“先安排出碟,結果羅文嗰次死唔去,佢地個算盤打唔響。




華星講完。

18 意見:

Anonymous said...

拍手掌先。
大叔,你呢幾隻碟而家值錢喇!寶藏呀。

Sun Sun said...

許志安, 鄭秀文嗰兩張真係好似老翻啊!

Leo said...

哥哥嗰兩集幾特別吖,鄭小姐波波嗰張同籮記嗰㜈都噢畸!


許生嗰兩隻同鄚小姐另一隻就真係唔得喇!

但最差其實係啲碟名同選曲囉!除咗籮記,其餘幾位都出過更好嘅選擇,點叫人買呀又!

naruto said...

karvitz:
咁係唔係可以退休?

Sun Sun:
咁多年都無拎出嚟比人睇,太肉酸

Leo:
嗰陣佢地已經面臨執粒,打亂章囉

Anonymous said...

哥哥第二張精選,我喺朋友屋企見過,當時心諗,點解個封面設計咁.....得意嘅?? 原來係大叔設計...依家睇返覺得好靚啊......
(ps 睇怕第時要被勾脷筋喇!!)

男人老狗 said...

最尾嗰張原來有你份做model嫁,好威呀!

naruto said...

欣宜:
真係好好得意架,都唔知寫唔寫下期好啦!

男人老狗:
做model?你唔好嚇我呀

Anonymous said...

當然要繼續寫啦
越"得意"我越鍾意呀!

naruto said...

欣宜:
寫嚟比你瘀咩,嗚嗚!

Anonymous said...

你用正版封面擾亂翻版呢招高呀!你睇而家市面冇哂翻版喇!
(連正版都冇埋)
祝身體健康! 跳多D開心舞!

naruto said...

朱朋:
今日好番D,無流BT,但仲有痰,聽日好大壓力

casper said...

大叔, 你原來咁叻架, 真係睇唔出!!
做完華星做邊間啊? 係唔係俾楊生睇中去左英皇呢?

naruto said...

casper:
都係一間執咗粒架!嗚!

Anonymous said...

籮記呢隻我有呀!

naruto said...

Alex:
咁....多謝幫趁

naruto said...

Alex:
咁....多謝幫趁

卡臣 said...

勁喎你
好猛料呀你

naruto said...

卡臣:
羞家呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...