Tuesday, December 16, 2008

床底寶箱之史前廢物


你有幾耐無去過圖書館?
幾耐無借過書?
呢隻圖書証無咗幾耐呢?
而家係點借書架呢?

20 意見:

Artman said...

莫講話証, 依家張咭都唔知去左邊. 我仲記得借書時會有張紙仔攝落左証度.

Anonymous said...

1. 今日去過
2. 今日借過
3. 冇用左十幾年
4. 而家一係用身分證借,一係用圖書證/咭 (dood bar code)。By the way,而家一張證最多可借6 items (包括書或CD)

Ogake said...

我用過呢款借書証渦~~
而家我用身份証借的~

Anonymous said...

而家圖書館d書好新,暑假書展出嘅新書,隔個月就有得借,所以我而家借多過買,一來費事收藏,二來可以慳荷包。

supageti said...

依款證我 18 歲時晌大會堂圖書館攞既(依家唔知抦埋係邊),係石器時代既野。新款既借書卡我都有,不過都係市政局既產物 ~

唔記得舊年定今年都上去借過書。

naruto said...

Artman:
係呀,借書佢就拎走張咭架啦!

black lab:
你令我諗起以下對白。。。
A:你平時鍾意做咩架?
B:我得閒去圖書館睇下書囉!
A:你真係文靜喇!

OGAKE:
其實我地真係同一代架,不過我唔知而家用身份証可以借書

欣宜:
你最後借嘅係咩書,其實有無明週呀,一週呀借架?

supageti:
都真係石器時代,我收咗落D學生証度先KEEP到而家

Ogake said...

用身份証借書都係要之前申請架~ 無端端只係帶個身份証去係借唔到書的~
如欣宜所講,好多書都有得借,唔使買架~好方便~
但係就無明週忽週借囉~ 但係我係HKU個library見過有釘好晒好大本既過期明週架,我記得我睇過翁虹選亞姐果期~

Anonymous said...

ogake:
你哋做社工嘅,好應該帶d長者參觀吓圖書館,等佢哋增值吓嘛!

大叔:
我最近借過九把刀嘅打噴嚏~

naruto said...

OGAKE:
忽週都無仲去嚟做乜,咁有無火影忍者呀?

欣宜:
係喎!圖書館個厠所應該幾乾淨,下次幫趁吓先

色字頭上九把刀呀?咩嚟架?

maymay said...

哦,原來你姓柯嘅,唔怪得咁鍾意講c啦!

naruto said...

MAYMAY:
好低層次呀,你

casper said...

我未用過, 你個証個年我都係得幾歲...

Anonymous said...

呢個就係九把刀click

Leo said...

情書故事嗰個年代?好生面口噃,點解有分123嘅?

largeheadboy said...

我都有過呢隻圖書證啊!真係成個世紀前啊!

naruto said...

casper:
我嗰時都係幾歲

欣宜:
咁無厘頭架,唔啱我呢隻正經人

Leo:
123係一本書用一張呀

Anonymous said...

銅鑼灣中央圖書館有得睇壹週之類既嘅雜誌,但只限堂食、不准外賣。

我除左去圖書館,都去泳池同埋gym個喎,咁會唔會變左唔係文靜?

naruto said...

largeheadboy:
係呀,所以係史前廢物囉

black lab:
喺泳池可能都係睇書,仲帶埋籐帽嗰隻

卡臣 said...

我當然擁有過
而家換咗張膠卡
我都有呀

naruto said...

卡臣:
膠卡,我真係無喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...