Wednesday, December 17, 2008

病況+老了十歲

討厭冬天,
天氣乾又凍,
天氣凍,個鼻就塞同流BT,
個鼻塞,瞓覺變咗用口抖氣;
但天氣乾,半夜喉嚨就乾醒,
乾多幾日,就變咗咳。
今日下晝喺公司係咁咳,
咳到自己都煩,終於早走去睇醫生,
但聽日仲要開會,無得請假,但我已連踏咗十日,
希望星期四走得甩。。。

終於要用張醫療咭,對上份工返咗三年都未開齎,呢次未夠半年已經要用


藥入面有敏感藥,正;藥水幾好味;
準備咗口罩聽日開會用,費時比人話。


夏天,精神體力思考能力似廿歲,
冬天,連個樣都變咗五十

14 意見:

Ogake said...

喂~ take good care呀~
快D好番~ 聖誕節仲要去玩架!!

Anonymous said...

保重呀大叔
我覺得你載住口罩會仲靚仔d架
嘻嘻

supageti said...

”藥水幾好味”!?

我好鍾意冬天,哈哈 ~

naruto said...

ogake:
有野玩咩?

欣宜 :
呢句說話有背後意義喎

supageti:
易入口過魚湯
我係個生活喺三十度以上嘅人

Ogake said...

你知我想玩咩既~~~

maymay said...

做乜咁醜怪成日流BT架!
休息多D,吃多D生果,早D瞓啦~~
咳水好味咪飲多兩啖囉,呵呵~~

黑柴 said...

我病況一樣,有D發冷,有D燒,有D咳..cut cut cut.......z...z..z....

naruto said...

OGAKE:
深圳打保齡?

maymay:
D咳水好眼瞓,開會都中中下

黑柴 :
你嚴重D,我無燒無發冷

Anonymous said...

我尋晚都唔知乜事, 條X硬到九彩, 上半身一D都郁唔到, 成晚眼光光, 半夜四點幾用盡力起身到廳呆坐, 終於今早請左半日假, 而家仲係誓不低頭! o係張床唔郁得時我諗起想安樂死既斌仔....
PS:X = 頸

naruto said...

硬朱:
搽D牛油會好D

Anonymous said...

我鍾意冬天架~

Anonymous said...

無記得咗...
大叔~
你要保重身體先得架...
有啲咩嘢事...記得按動"平安鐘"呀~

Leo said...

嘩,硬先生都好喧賓奪主下噃!

大家保重呀!

naruto said...

邪留丸~ :
大部份人都鍾意冬天,我而家先明點解細個讀書唔得,因為最好狀態時就放咗暑假

Leo:
硬先生好低俗呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...