Monday, December 29, 2008

聖誕聽乜歌

華納孖寶﹣Fiona & Khalil


先講Fiona。。。SMILE
等咗好耐,終於出廣東碟啦,我實買格,佢唱乜我都話架啦!
七首新歌方大同作曲佔四首,暫時最鍾意“甜蜜蜜“,聽到心都軟哂


今年我心目中嘅女歌手三甲全執位,可能中年危機,三個都年齡下降,其餘兩個係王苑之同衛蘭

方大同。。。ORANGE MOON
每次買佢碟第一次聽都會覺得怪怪,但聽多幾次就會完全投入,走唔甩;今次聽咗一次,商業咗,易接受咗,其實佢喺台灣而家成績仲好過香港,香港市場窄,可能佢真係主力打台灣市場多D,入面嘅相好靚,但點解咁似casper嘅?


方大同都係我男歌手三甲,其餘係EASON同DEEP,係咪有D怪呢

9 意見:

Ogake said...

你唔講唔覺~ 講左又覺~ 方大同又真係同Casper幾似~

Sun Sun said...

我好鐘意Singalongsong 啊!!!!

爛 铜 said...

車頭相係吟都幾好 , 你個黑白底好車頭 feel , 希望佢地過到年啦 !!

naruto said...

ogake:
你乜都後知後覺架啦!

sun sun:
好正,仲煲緊

broken black:
真大吉呀你

阿寶 Francis said...

Fi Fi 我都好中意~!!!!! 正~! 好想買~!!!

naruto said...

阿寶 Francis:
中意就買啦,刺激消費

男人老狗 said...

阿洩海奇托住個腮影相遮住條長頸,幾高招喎!

naruto said...

男人老狗:
阿尊奴著住套SM衫連樣都遮埋。仲高招呀

Anonymous said...

Fiona 隻碟其實全靠方大同的4 首歌撐住,其他的... 尤其兩首bonus,簡直嚇親人 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...