Saturday, December 13, 2008

禮物

今日收到一個客人嘅來電,話下午佢個工人會有份禮物交比我,我左推右推都推唔甩。。。

呢份就係份禮物。佢話:“平時可能無乜用,但我喺公司一定有用“,咁玄,咩嚟呢?


包得好靚喎


dunhill,唔駛咁重手呀?


盒內仲有盒


原來係呔夾,係咪暗示我要打呔呢?定係要我喺公司再爬上一級呢?


原來數碼港D客真係重手D架

8 意見:

Anonymous said...

金利來襯你多d喎!

Leo said...

佢冧你?

第日早啲放工喇!記住要攞袋噃,呵呵!

Anonymous said...

一個呔夾,幾重包裝,唔環保呀!

maymay said...

典解咁多野唔送,要送呔夾呢?
送領呔係咪會好d呢?
一個呔夾係咪真係有咁多個盒架呢?
典解唔送d人地啱用嘅野呢?

Anonymous said...

以上你班朋友都好了解你播, 睇怕你都可以出番輯"怪友列傳"~~

naruto said...

朱朋:
我鍾意金小文多D

Leo:
結咗婚有兩個仔架!咪亂噏呀

欣宜:
我諗住去日本城買D十蚊貨放落D盒度交換禮物,仲可以分開兩份呀!
dunhill紙巾呀!dunhill擦膠呀咁囉!幾型!

maymay:
其實我都幾鍾意呔夾,嘻嘻!

流料:
我唔會用怪形容佢地,賤貼切D

卡臣 said...

你都唔打呔...我估

naruto said...

試過一份工要打,跟住無打過

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...