Sunday, December 14, 2008

黑人“曾“

同老狗傾最近香港大事,講到包機呀,雷曼呀,的士長嗟短嘆時,突然發覺,原來我覺得樣衰口臭食野唔做野做野打爛野嘅巧合地竟然有個共通點;

曾蔭權
曾鈺成
曾德成
曾憲梓
曾俊華

姓“曾“嘅真係比佢地影衰哂

13 意見:

supageti said...

好彩我唔係姓曾,哈哈 ~~

Anonymous said...

你哋開城市論壇,做維園阿伯呀...哈!

naruto said...

supageti:
你唔係姓曾架咩?曾意粉幾好聽

欣宜:
預埋你,阿伯

maymay said...

師姐:佢話憎妳呀~~

naruto said...

maymay:
“X“風點火。。。X唔識寫

supageti said...

supageti said...

我好嬲呀!!

naruto said...

supageti:
錫都錫唔切,點會憎你呢,儍妹嚟嘅!

maymay said...

俾個嘔吐袋我師姐吖唔該!

naruto said...

maymay:
十蚊個,埋嚟睇埋嚟揀

supageti said...

好彩今日唔係幾開胃,唔係實行嘔到破產 ~~

卡臣 said...

係喎
原來曾氏咁多人我都唔like

naruto said...

卡臣:
有時真係有咁啱得咁橋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...