Wednesday, December 24, 2008

聖誕快樂呀!各位

12 意見:

Anonymous said...

聖誕快樂呀 ~
大叔我份聖誕禮物呢??

Ogake said...

我又要~~

Anonymous said...

我又要, 壽包都殺!

casper said...

咁我都唔客氣啦, 我要, 我要, 我要啊!

naruto said...

欣宜:
送ogake比你

Ogake:
送朱朋過你

朱朋:
送casper比你

casper:
你就得到欣宜

交換禮物完成

Anonymous said...

咁我祝你聖誕快樂算喇!XD

supageti said...

Merry Xmas!

我咩都唔想要 ~ 多謝 ~~ ^^

Leo said...

我要快獸!哈哈!

大家都聖誕快樂喇!

黑柴 said...

聖誕快樂!

Anonymous said...

聖誕快樂~
各位~^^

maymay said...

今日呢度幾乾淨喎~~
聖誕快樂呀!

naruto said...

to all:
誕完啦!係唔係好快樂呢

to maymay:
日日都乾淨,咪心邪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...