Tuesday, December 2, 2008

失魂

最怕遲到。。。
星期六晚卜咗場打羽毛球,因為場係我卜嘅,有責任提早簽場。。。
途中有D阻滯,個心有D亂,明明去鑽石山,落錯地鐵去咗樂富,到埗簽完場,走去換衫,個人仲遊緊魂,竟然入咗女更衣室,入到去見到兩個衣著整齊嘅女士,嚇到嗌SORRY,飛奔出番嚟!
好彩無拉我咋,而家D差館好危險架!

14 意見:

supageti said...

唉 ~ 無眼睇 ~~

Anonymous said...

醒D 醒D 醒D!
唔係個個人行入差館都危險KA... haha

maymay said...

分明係詐詐諦諦行入去啦,計我話~~
不過我都試過入錯男廁,好在當時冇人唧,hehe~~

naruto said...

supageti:
:(

karvitz:
我都係天水圍嘛

maymay:
唔好屈機

Anonymous said...

我經常入錯,試過最誇張一次,疴完篤尿出返嚟先知道入錯咗...呵呵呵

唔話你知我係邊個!

naruto said...

神秘人:
而家最高紀錄係“尿出返嚟先知道入錯咗“,仲有無勁D嘅?例如疴完篤第二樣咁

Anonymous said...

大叔俾人嚇完呀?
失魂成咁嘅...

Anonymous said...

http://jp.youtube.com/watch?v=YYSgCoh-zzg&feature=related

naruto said...

邪留丸~ :
英明盡喪呀

*:
未睇哂,但有咩關係?

Anonymous said...

大叔要配過副老花鏡...呵呵呵

naruto said...

欣宜:
死肥妹,我無老花

largeheadboy said...

鑽石山有場咩?

卡臣 said...

有心入女廁就認啦
人之常情啫

naruto said...

卡臣:
你就會

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...