Tuesday, December 30, 2008

三個半

星座話我呢個禮拜有橫財,走去買張六合彩啦!真係中咗三個半字,有$160,扣除成本$55,仲有$105落袋


希望下年中大獎啦!

11 意見:

Anonymous said...

大叔, 六合彩冇"大"獎嫁, 祝你中"頭"獎啦...今年!

Anonymous said...

點解大叔咁好運嘅~
又要恭喜你lu~
呵呵呵~ ^o^

Anonymous said...

希望下年中大獎?不如希望下年無BT 流仲好喇!(但兩者都好似好難實現)

Ogake said...

咁係咪同你同一星座既人都會有橫財呢~ 咁我叫同你同星座既人去買先~~~~~~~~~~

naruto said...

朱朋:
今年六合彩仲有今晚,就瞓身啦

邪留丸~:
自己覺得好運就會好運

karvitz:
無BT流?真係難過中六合彩

ogake:
你咪試下囉!不過驚你搭沉船

maymay said...

我上一期都中左三個字喎~
你個成本唔係20蚊咩?典解會係$55?

naruto said...

maymay:
買咗一張六個字電腦,一張七個字電腦

Anonymous said...

我買10蚊, 中得1個字 >_<

黑柴 said...

好似買七個字易中啲喎!

陳娃 said...

恭喜發財!!
祝你新年行大運 恭喜恭喜

送個網站俾你. 勁多漫畫睇
http://comic.kukudm.com/

naruto said...

欣宜:
下次買六十蚊咪中六個字囉

黑柴:
七個字嗰條一個都唔中呀

WWW:
我都祝你一年好過一年兼愛情幸福快樂

多謝你個推介,但其實呢個網站我睇開架啦:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...