Sunday, June 22, 2008

Hea Hea地嘅星期五

下午約咗朋友H喺APM白木屋食Lunch,其中一個目的係我託佢幫我買咗一件Tee,件Tee係我嘅設計嘅,但搵佢買,先有折頭囉!
佢叫魚生,我叫日式漢堡扒,好滿足。


三點同北京回流渡吓假嘅舊同事F同C聚舊兼探菓汁店老板,詳情睇昨日。。。
跟住佢提議過去隔離街“美都“HEA一個TEA.(佢真係當自己係遊客)


傾吓近况,講吓人是非後,我又開始發作。。。
對話如下:
1
C:阿Miss E去咗意大利讀書喎!
F:我知,佢仲打長途去北京同佢呻D同學化粧都要兩粒鐘,D假眼睫毛藍色架!
我:人地化粧關Q佢事咩!
F:佢話個個當自己係李嘉欣
我:但係佢似李紫盺喎!
。。。。。。
2
F:有D肚餓㖭!
C:你咪嗌個咩多囉!
F:咁我要油醬多啦,你地呢?
E:我要鮮原豬
C:咩呀!
F:咁我要茄汁扒
C:(終於get到我地講乜)我要义牛星干
E:咁我要多個伊炒炒炒啦



4 意見:

Anonymous said...

點解唔影下件tee?
你著住嚟影仲好。

supageti said...

我都係咁話,哈哈 ~

naruto said...

兩位:
送咗比人啦!詳情睇聽日嗰篇

阿寶 Francis said...

我想食...."伊炒炒炒"喎!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...