Sunday, June 29, 2008

試食報告

新加坡出品,不經油炸,好濃黑椒味,直頭暖胃;好味****


曼谷買落,葵花子+紫菜,幾香口,但有少少腥!好味**


增磅中,每晚隊一杯,三隻味都掂,以為牛奶咁普通,點知最好食,又食哂,要入貨啦!好味*****


平平地嘅選擇,朱古力幾濃味,雪糕夠滑,又大枝,食完好滿足。好味***

8 意見:

Anonymous said...

大叔,食咁多零食無益架,
指甲顯示你健康麻麻地,
增磅不如試下做運動吖!

Anonymous said...

雪糕。

仲有大牌子,好想食。

largeheadboy said...

mega 正呀!我經常幾條幾條咁入貨!

maymay said...

整乜碗麵會放响個地板度影架呢?
其實媽咪胡椒麵都唔錯架~
張[哈緊打]對唔到焦喎老友!

naruto said...

欣宜:
我指甲無半月喎!點解話我唔健康呀?
我有做運動架!

karvitz:
其實最鍾意movenpick,但太貴,唔捨得!

largeheadboy:
今年仲要有五隻味,好開心!

maymay:
因為我坐地食野囉!
媽咪胡椒麵。。。等我買隻食吓先!
係手震,哈哈!

Anonymous said...

Haogen-Dazs有隻"紅豆雪糕"
同埋"蜜瓜雪糕"都好好味架~~
yummy~

naruto said...

邪留丸:
紅豆食過好味,蜜瓜未食過,下次試先。

Anonymous said...

我學穴按個老師話
半月約佔指甲三份一先健康架
太多表示血壓高
太少即係體質較弱

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...