Tuesday, June 3, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第七回

票數接近,唔到最後都唔敢做呢個chart呀


第一季曾派梁影帝出戰,慘敗,今季再接再勵,再派梁影帝出嚟打硬仗


爛歌來自日﹠夜專輯,主打“馬德里的情人"著裙加鼻環Image毀譽參半,原來大碟Image仲嚇人。。。
呢幾張仲好似幾有Mood


突然賣肉就真係嚇死人


講番爛歌,派出夜入面嘅"過去四分零五秒",唱腔取勝,聽歌啦喂!


歌詞


出到朝偉露點拉票,對手ogake會出咩爛歌嚟鬥?快D過去聽完跟住留言投票啦!

PS:爛歌金曲鬥一番已踏入尾聲,最後五集啦,可唔可以一路贏落去呢?

11 意見:

Anonymous said...

吓?最後5集,唔玩落去嗱?爛歌選不盡喎...
哈哈!呢隻碟我都有 (真係廢話,梁朝偉既碟我點會唔買呢?超爛都買),不過聽唔夠5次。

Anonymous said...

我投反對票呀~
火影大叔成日話我偶像唱爛歌。

Anonymous said...

露點 ok 喎,反而係假眼睫毛冇電跌 watt...
唔知夕爺原本個歌名係咪<過去_分_秒>,自行填充...?
對手咁絕,祝有好心人投你一票啦~

naruto said...

black lab:
我個床底無碟啦!
你都識話(超爛都買),諗吓投我啦!

欣宜:
你又未出碟,唔係出你隻先啦

l@wbs:
佢嗰點拎嚟拉票架

Leo said...

其實對手唔出殺著,你都好難取勝噃!呢隻碟我都有,舊時成日煲架!哈哈!偉歌唱得RAW得嚟幾索!不過好耐冇攞出嚟聽,都唔記得有隻咁嘅歌,家下俾你搞返興,快啲摷返出嚟聽先!

Anonymous said...

我有認真聽嫁!半斤八兩啦!亞叻冇想像中咁差!潮偉一開口個"一"字比佢嚇一跳!
繼續投你呀!

naruto said...

Leo:
平時d歌評都幾中肯,一去到朝偉就話"RAW得嚟幾索",唉!

朱朋:
果然係朱朋,唔駛我食蛋

Anonymous said...

好~ 終於有決定!
我覺得阿叻唔係真係唱得咁差,雖然都唔係唱得好。所以,今個星期投火影一票,以示對梁朝偉的支持 (!?)
順便多謝火影的「一點」付出。

naruto said...

black lab:
完全無諗過呢個星期會得到你一票,你齊佢嘅碟?包括花樣年華?

Anonymous said...

RE Naruto
係咪好surprise呢?^^
我有偉佬兩隻華星黑膠、一隻華星CD、所有有佢單曲既華星雜錦、所有國語碟,《天下無雙》電影soundtrack有,連最後一張《風沙》,同埋你提到嘅《花樣年華》都有!不過係黑色嗰隻EP,唔係soundtrack喎。

naruto said...

to black lab:
我有soundtrack,醒!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...