Friday, June 6, 2008

床底寶箱之史前時間錦囊(三)

85年第一次搭飛機旅行,目的地係日本,跟團去築波,最後去東京。。。
東京其中一個景點係上鐵塔,當年嘅入場卷仲唔捨得"DUM"


上咗觀光塔買咗個鎖匙扣,呢個就真係爛咗啦


仲有本入場小冊子,變咗古董


入面個地圖唔知仲有幾成準呢?


PS:呢牌做嘢㷫㷫地,要認真PLAN吓幾時行番轉

7 意見:

Anonymous said...

85年! XDD

Leo said...

有米!


我聽日(星期五)去數碼港睇性愛都巿呀,你果間咩貴賓餐廰晚飯幾點開始,咩價錢?請指教!

哈,仲有可唔可以學連卡佛之友咁,噏下老友張卡個冧把就攞到折架?我成日嚟你度撐場,都算老友喇可?

naruto said...

karvitz:
係呀!同你有10個gap呀

leo:
老友,未試過夜晚喺嗰度,真係唔知乜價位,試下去呢度睇下啦
www.green-t-house.com
29896036
佢唔係連卡佛呀!:)

casper said...

我床下底都好多舊野, 我有晒我小,中學既手冊同成績表, 都好有紀念價值!!

Anonymous said...

85年...
已經自己去東京...
咁你依家嗎好大年紀囉...
?.?

naruto said...

casper:
Show嚟睇下!
我D仲搵唔搵到呢?搵下先

邪留丸~ :
你而家至知咩?都叫你叫uncle咯

卡臣 said...

我第一次去東京是90年

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...