Thursday, June 12, 2008

08中奬第六回

參加U-Magazine嘅有獎遊戲,得到Biore套裝一份


返到屋企打開一睇,點解有D唔同嘅?洗面膏有一枝唔同咗,其餘全部多咗一份,仲搭枝鹵水汁,咁騎呢嘅?唔通係個靚女reception私人醒嘅?


既然攞咗你禮物,就幫你宣傳吓啦!U-Magazine好好睇架,書版又靚,仲好有“娛樂性"㖭!
好似呢篇讀者去做Spa篇,就令我開心咗成晚啦!


呢位“自稱"30歲嘅Claire今期抽中咗做Facial,咁厚面皮,真係要做多D Facial 啦!


11 意見:

Anonymous said...

"你老美,洗面啦"我估佢係咁意思!

男人老狗 said...

鹵水汁係護膚品?咁你會查面定查身可以變得黑D? 嘻嘻!

Anonymous said...

鹵水汁醃雞翼紅腸都好味。

maymay said...

我黎回禮,嘻嘻~
你都係愛花之人喎,高到上天花嗰棵係乜野樹?

Anonymous said...

naruto叔叔
你真係幾好彩喎~
不過多咗支鹵水汁...
都幾騎呢= ="

Leo said...

wo oh oh oh oh ....i love the tree! what a sweeeeeeeet home!

Biore...does it worth all the trouble? Well, maybe next time you'd get gold coins, rocket or even more unexpected extras! So keep it up! XD

casper said...

Biore我唔敢用, 用爛面既!! :(

largeheadboy said...

話時話,U 都幾好睇架!

naruto said...

朱朋:
老得嚟美都好囉!

男人老狗:
查字典啦

欣宜:
收身堂又比人搜出禁藥啦!你仲有心情食

maymay:
咁鬼客氣嘅真係!嗰棵樹遲D會寫,佢叫海檬,來自泰國

邪留丸~ :
我認好彩架,不過我好勤力參加喎!

Leo:
wo oh oh oh oh ...我想抽層樓,環遊世界架!我會比心機架!

casper :
我一向用開,無爛面喎!嫌佢乾啫!

largeheadboy:
Agree

F4 said...

我其實一直都想讚U MAG.
好好睇. KEEP 住買.
有沒有看LIFE版的最後一個COLUMN?
寫的人叫桂花, 誚她做PR的事.
好好好好睇,
我期期追.
因為她的說話夠刻薄.

naruto said...

f4:
好似叫林花喎!我最鍾意睇黃曉帆,同我諗嘅嘢好接近.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...