Thursday, June 26, 2008

暴雨下見女神

本來今日個job係上遊艇拍𡃁界女神Janice Man一輯廣告相,結果天公不造美,最後改為半天室內照。
遊艇嗰part要延期,不過女神真人比想像中靚,又無架子,進度亦非常順利,不過諗起聽日揀相就頭痕,可能要用嫡護霜。

9 意見:

Ogake said...

頭痕用嫡護霜?你睇清楚左說明書未架~

男人老狗 said...

莫非個腦生錯位置?

Leo said...

架子?咁佢係應該要冇下話?

Anonymous said...

想睇jm唔化裝個樣多d ^^

我問咗家姐喇
佢話嫡護霜係止頭痕嘅!

阿寶 Francis said...

但係....係咪真係可以搽頭先~~~?
唔係淨係搽"敏感"部位咋咩~?

黑柴 said...

咁有時有啲頭都係比較敏感嘅...

咿!原本你仲係攝影師嚟? 欽敬欽敬...

Ogake said...

邊D頭會敏感呢?
手指頭?膝頭?黑頭?

naruto said...

OGAKE:
說明書,未睇喎!

男人老狗:
生錯都咁醒,唔生錯不得了

Leo:
而家D𡃁模/姐仔好多都擺款架,有D好惡頂,佢真係叫好架啦!

欣宜:
我有相喎!不過我有操守嘅,呵呵!

阿寶:
我鼻敏感,查入鼻“洞“可能通鼻塞喎!

黑柴;
我係美指啫,唔係攝影師,失禮哂!

OGAKE:
咪你隻豬頭囉!

卡臣 said...

發展到今天
香港歌壇布三個janice咁多

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...