Wednesday, June 4, 2008

爛歌對手竟然連阿叻嘅碟都有,呢篇個主題送比佢嘅!

自細屋企都嗌呢樣食品係"儍",咁多樣過節食品,至鍾意都係佢。。。


我食儍有要求架,就係只食平貨,因我最怕蝦米同瑤柱,有X味,賣得平就一定無啦!呢個街市買,六蚊咋!

題外話:細個條街有人"咩"住D"儍"邊行邊嗌"裹蒸儍",係而家食唔番嘅味道

8 意見:

黑柴 said...

我都鍾意食儍,今年已食五隻!!

casper said...

我鍾意食咸肉儍多d...

Ogake said...

多謝你送個主題俾我~~巧楷先~
我都好愛食傻,但只限鹹肉傻~落糖漿的傻好古怪~

光.軍 said...

D"傻"o既餡我都嘛嘛o地.反而D糯米就超鍾意喎。

Artman said...

你果然唔鍾意食海鮮得好徹底下...瑤柱蝦米都唔食, 我就好buy

largeheadboy said...

今晚都買了幾隻傻返屋企應吓節。

Leo said...

吓?有X味?噫!

naruto said...

黑柴:
我今年都會食多幾隻,做早餐消夜好正

casper:
咸肉儍我都鍾意

OGAKE:
我都唔鍾意梘水傻

光.軍:
糯米綠豆加咸蛋好正

Artman:
蝦同帶子都食,哂乾食到會反胃

largeheadboy:
一個人食哂?

Leo:
自己填啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...