Tuesday, June 24, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第十回

上回輸得心服口服,對手預言今仗贏硬,所以不容再失。


今回派出正東精選大碟,睇下個封面幾正常


派出嘅係掌門人曾志偉嘅。。。對面的女孩閃著淚光之愛體驗:掌門人之串燒


請留意曾志偉獨唱部份,好野嚟架
對面的女孩閃著淚光之愛體驗:掌門人之串燒 - 掌門人之串燒

歌詞


ogake出咩爛歌嚟鬥?兩台同步,聽完跟住留言投我票啦!

下集第二季爛歌金曲鬥一番。。。結局篇

9 意見:

逍遙神父 said...

嘩今次好難選...因為兩邊水平好接近。但其實兩隻都未算好爛喎!!

志偉 : 係幾爆, 但問題係佢地呢種"歌曲"平時睇/聽掌門人都已經聽唔少, 早就適應了
LiLiLi : 因為我同d Friend成日用佢d歌同MV黎互相攻擊, 都早就適應晒冇乜攻擊力...

Anyway, 真係要投既話... 都係投LiLiLi一票。但要重申 : 今次兩隻都唔算好強喎。

Anonymous said...

棄權!

casper said...

本身都想投你, 不過睇埋隔離出LiLiLi, 你真係輪晒, 輪成個開!!

仲有隔離出個張擘脾相, 你唔輪就有鬼!!

best actor said...

如果係又“唱”又“跳”o既李美鳳﹐都可能有得揮。對唔住﹐唔可以唔捧莉莉姐場。sigh

阿寶 Francis said...

我投左ogake...我太喜歡莉莉李~!

Ogake said...

Dear all,
我來踩場謝票呀!!!~
有眼光!!!

Leo said...

歌名冇印象,聽落都幾耳熟"能詳”,爛在又要扮好笑,但係又唔好笑囉!

火影,我投你,睇你夠唔夠運喇!

黑柴 said...

唔覺爛喎!! 聽埋ogake先!

Anonymous said...

翻唱唔算難頂, 難聽都係得三分一, LLL 實至名歸...
終極一戰, 好緊張...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...