Friday, June 13, 2008

床底寶箱之史前玩具(六)

搖搖熱潮喺我細個時每兩三年就嚟一次,每次都係由可樂帶動,我只儲到一個雪碧,買咗唔算太耐;我細個十個招式都玩到六七式架!喺學校已經可以表演架啦!你地玩過未?玩到幾多式?

5 意見:

Anonymous said...

小學時,飲汽水中過個大獎金牌搖搖。花式就唔係好懂,條繩打結就成日都有啦。

仲有,保重。Take care :P

Ogake said...

無咩點玩過,通常一下起兩下止,捲繩多過玩~

casper said...

我玩過我玩過, 不過唔係好叻, 都係玩幾下咁!!

largeheadboy said...

呢十年好似冇再興過 lu~~
我細個玩搖搖時經常成個搖搖狠狠的跌到地上,結果成個碎晒!

naruto said...

karvitz:
其實唔難玩,兩隻手就難

OGAKE:
果然唔同年代呀!

casper:
幾下?就咁上上落落?

largeheadboy:
係呀!最後總係爛開兩半

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...