Monday, June 16, 2008

大食積

1:00pm ﹣做乖仔陪老豆飲茶
5:30pm - 行旺角行到肚餓,諗住食個早飯,終於走去食牛肉粥+油炸鬼
6:00pm - 明知夜晚實會肚餓,買定D生果小食啦,上次喉嚨單野,明顯到今日仲係虛火上升,所以想買“落仔“三寶,三磅山竹,一礶涼粉;本來想買埋西瓜,但最後揀咗兩磅花生同二磅蕃茄仔。
8:00pm - 睇電視見蔡瀾喺到食,我食半磅番茄
8:30pm - 見Amanda食得咁開心,我食咗一礶涼粉
9:15pm - 睇獎門人咁開心,我食哂三磅山竹
10:30pm - 花樣少男少女咁好睇,食花生先
11:15pm - 噢!食哂兩磅㖭!


飽哂!

10 意見:

Anonymous said...

夜晚食咁飽好易肚仔痛架...
大叔小心呀 :p

Anonymous said...

咁你食咁多嘢架~
大叔

Ogake said...

係啦,睇左你寫既野我好想食野~~
我要忍口~~~~~~~~~~~~~

阿寶 Francis said...

嘩~~~~你好有食力喎~~~~~~~~~~!!! :P

largeheadboy said...

“落仔”三寶!哈哈!
啲嘢食都幾好吖,又唔係啲唔健康嘢!

maymay said...

因住攪肚,疴死你呀!

naruto said...

欣宜:
無肚痛,只有滿足

阿寶 Francis:
好話啦!仲有進步空間

largeheadboy:
健康過煎爙三寶嘅,今晚陪我睇pushing daisies嘅係朱古力,開心呀!

maymay:
有心啦!今朝的確疴咗好耐

Ogake said...

做咩呀,同我有心病呀?唔覆我個message~

naruto said...

OGAKE:
你呢牌瘦咗,睇你唔到㖭!
ps:我今日開閘排洪,好勁呀

Ogake said...

無人想知呀!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...