Saturday, April 26, 2008

UNEXPECTED

睇完星期四晚關熟姨難演唱會。。。真係有Dunexpected


UNEXPECTED ONE:竟然唱林珊珊嘅“把歌談心“,少年時勁愛,唱第一句“應怎麼啟齒。。。“起哂雞皮,係我全晚最投入嘅時段。


UNEXPECTED TWO:每套歌衫都有野除,唱一隻除一件,套套如是。。。


UNEXPECTED THREE:換衫時間播‘春光乍洩"被刪剪關淑儀片段,及Imagine MV,勁正。


UNEXPECTED FOUR:自製冷場,每當現場氣氛升溫,就自淋冷水,如連唱兩次患難見真情,叫你起身跳舞,跟住起隻無人識嘅日文歌(?),唔知佢講咩亦係另一悶位。


UNEXPECTED FIVE:無encore,一唱完最後一首即開燈,真係UNEXPECTED

11 意見:

Anonymous said...

咁意外嘅演唱會,係關小姐先會有架喳~
都幾特別呀~
p.s:快獸~你好靚呀~
naruto叔叔影啲相都好靚呀~
不過都係鍾意"牛尾筋"
嗰次嘅相相多啲~

Leo said...

naruto:

Thanks for bringing Quickie (actually does he has a formal English name? :P) there! Haha!

You are great!;)

Anonymous said...

第二晚日文歌<My Dear Friends>搬上前,唱之前亦稍作介紹(來自佢第二張日文碟《Borderless》)
<把歌談心>同<這是愛>都幾 unexpected,雖然《Ex》我最想佢唱<拒絕再玩>

快獸都好多衫換,可以跟住除...

largeheadboy said...

我都好想去睇 shirley 個演唱會
但又係拖吓拖吓冇去買飛……

naruto said...

邪留丸~:
今次坐12行無上次咁前,咪影少咗囉!

leo:
快獸跟身架!我都唔知佢個英文名喎!
Great? City Super better wow!

l@wbs:
我鍾意夜迷宮,第一節已唱,不過唱得麻麻!
唔改動個fold,下次仲難去飛啦!

largeheadboy:
咁...下次睇番囉!如果仲有下次...

Leo said...

火影:

我意思係多謝你同快獸响關小姐演唱會留影!

個RUNDOWN同編曲响第二場都作咗改動,全場氣氛熱烈咗好多!

乜你次次都睇頭場架呢?

naruto said...

Leo:
唔駛客氣喎!
牛尾筋我睇尾場架!朋友星期五放夜工,所以睇頭場囉!

Anonymous said...

人地好想睇演唱會呀
偏偏番番黎香港得番騎呢陳…
跟住就裝修…

naruto said...

Dragon Girl:
你之前唔喺香港咩?
Kelly未必會差架,盧冠廷啱唔啱?
睇住星光泣泣勁憎輝止吓咳先囉

黑柴 said...

她全晚表現大勇,慢歌尤其出色,《明知故犯》演繹別具風格,比許美靜更勝一籌!試問現在的所謂天后那個有如斯功力?不禁覺得是香港樂壇悲哀...

卡臣 said...

我都有睇
當然你坐得好前啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...