Wednesday, April 2, 2008

今日追加 ﹣腦年齡

朋友送來要我check吓腦年齡! 發覺係33,你地呢?

只可玩一次 !


So funny! 很有意思 ,很準!試試看!

A.先按 START (開始 )

B.畫面出現 3 2 1 後, 記住圈圈裡面的數字

C.消失的時候再依照數字 位置 由小到大去按

D.最後, 電腦會算出你的腦年齡

http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html

7 意見:

Anonymous said...

我都係33, 6個數字以上我就錯晒啦!!

Anonymous said...

我玩完 23 歲。:P
仲後生。

Ogake said...

我玩完22, young 過晒你地!! :)

largeheadboy said...

我都係 22 歲呀!

naruto said...

各位:
我覺得腦年齡33啱啱好,22/23嗰D腦筍未生埋

Anonymous said...

第一趟做唔清醒, 同真實年齡一樣 -_-
唔忿氣打醒12分精神玩埋另外兩個, 即時後生番10年...~~

naruto said...

l@wbs:
我都係,haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...