Friday, April 4, 2008

床底寶箱之史前文具(六)

文具嚟到最後一篇,講間尺...

呢幾把比較普通,我諗個個都擁有過


呢幾把就勁啦!當年番學拎出嚟好威架呢!白雪公主識"斬"眼!把把都識郁架!



“床底寶箱之史前文具“告一 段落,接住會播影“床底寶箱之史前玩具“ bye bye

8 意見:

Anonymous said...

嘩...白雪公主...我都扮過呀!
乜你細個用白雪公主間尺? 咁女仔嘅!!

naruto said...

欣宜:
唔係真係呢把,我細個嗰把係米老鼠,都識"斬"眼

男人老狗 said...

佢係依家先鍾意白雪公主啫。

Anonymous said...

你個床下低有幾千尺, 定還樹係叮噹百寶袋呢...MEOW~

Anonymous said...

咁...係唔係欣宜扮嗰個呀?
我都玩過會識郁嘅間尺架~
嗰陣...覺得好好玩~
好神奇呀~ ^o^

largeheadboy said...

床下底究竟係咪有個貨櫃呀?

Ogake said...

好多屎前野呀!!

naruto said...

ogake:
你比屎纏呀

largeheadboy:
我唔止一張床嘛!

龜仙貓:
成日唔同名嘅係?

邪留丸:
你咪鬼聽隻老狗講野

男人老狗:
咪破壞我健康嘅形象

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...