Friday, April 25, 2008

床底寶箱之史前玩具(三)

今日講嘅大家實玩過。。。全部係我細個玩過嘅,比我搵番哂!
象棋


飛行棋


康樂棋


玻子棋


仲有大富翁


點會得咁少,遲D繼續

預告:啱啱睇完關亞姨演唱會,眼瞓,聽日先講!

10 意見:

Anonymous said...

終於返到我個年代啦!:P

上面種種都有玩過,而家惠康買野送新康樂棋,你要唔要儲埋呢?

其實我好羨慕你床底有咁多有記憶的玩意啦!

Ogake said...

我都玩過呀!!
除左個大富翁唔係好覺有之外,其他都仲有得賣架!!

Wordy said...

點解你副康樂棋有波子既?

Anonymous said...

未玩過美術象棋同康樂棋...
其他都玩過~
唔知下期仲有啲咩嘢驚喜呢?
會唔會有洋娃娃(芭比)架...
如果都幾有"驚"~~~喜....
哈哈~

Ogake said...

有無椰菜花娃娃呀??

largeheadboy said...

我細個玩嘅大富翁好似同你呢副一樣啊!

Anonymous said...

還差鬥獸棋,仲有一種棋(忘了名字), 棋分司令、軍長、師長、工兵等棋子。

naruto said...

karvitz:
新野唔儲啦!而家玩儲錢。

OGAKE:
係呀!我都想巡吓舖,睇下仲有無買漏。
死仔,椰菜娃娃呀!椰菜花娃娃留番你生啦!

Wordy:
唔怪得副波子棋少咗幾粒啦!

邪留丸~:
洋娃娃?豬豬俠算唔算?

largeheadboy:
呢隻大富翁好經典啦!香港仔實玩過!

galaxy:
戰鬥棋呀!我點會無。。。

CH Mak said...

whoa... I've played them all! I love board games....

ee said...

你好 ! 因為同朋友講開大富翁, 佢仲話可以背晒嗰廿八條街同幾個"命運" & "機會",
我為左求證, 所以 search 到你呢個咁懷舊既 blog, 不過張相片個象數唔夠高, 放大後睇唔清楚 d 字.
本人有個不情之請, 請問 blog 主可否再拍一張無野遮住既棋盤, 另一張: 幾張屋契 & 幾張"命運" & "機會", 好慰解一下我地懷舊之情呢 ?? 跪求 !

煩請寄往 lily_abc@hotmail.com

千萬個多謝 !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...