Thursday, April 17, 2008

快獸導遊天水圍(三)。。。觀音寺

又係我快獸呀!
各位團友,影完個天,帶你地去觀音寺,呢間寺好特別。。。


特別在無任何嘅報導,無宣傳,甚至問埋街坊都無人識去;終於原來真係無路去嘅,要非法橫過highway先去到,真奇,好喇,一齊跑過條highway啦,哇!觀音保佑呀!


觀音寺旁掛咗好多旗,好易認


呢個就係入口,跟住嚟啦!


白觀音像佇立山腳下,八米高,好莊嚴架


雖然路程崎嶇,但都有幾個善信,咁誠心咁辛苦都要嚟,應該幾"lan"


隔離有個荷花池,但可能唔啱季節,連葉都無


如果整番條路方便D,宣傳吓,實大把人入嚟拜觀音啦!

16 意見:

光.軍 said...

真係唔係原居民講都唔知有個"觀音寺"喎..一睇已為你今次介紹淺水灣呀..請問去完個公園去依度遠唔遠呢?

Leo said...

so dangerous! :s

Anonymous said...

連街坊都唔識去,
快獸又點發崛到呢個景點?

naruto said...

光.軍:
唔算近,因好易迷失,搭輕鐵啦,天澤落再行過去。
真係去通知我,畫個地圖,時間夾到帶埋你去都得。
不過等我寫埋先去啦!仲有景點架!

Leo:
其實條highway成分鐘得一架車

欣宜:
有一架巴士返屋企會路過,見到幾有氣勢架

Leo said...

Leo:
其實條highway成分鐘得一架車


一架都係車喎

嘩我今日心血來潮行信和本來想揾劉美君姐姐啲二手碟,點知比我發現成班快獸!哈哈哈!

supageti said...

依個觀音我好似有 d 印象喎 ~

naruto said...

Leo:
信和有咩?西洋菜街有兩間都有,我而家有四隻.

supageti:
有D乜野印象?發夢嚟過?

supageti said...

好似見過囉 ~

Ogake said...

你好似見過佢個籮???

naruto said...

ogake:
觀音你都玩,過份。
觀音大人有大量,唔好怪佢。

意粉:
鬧佢啦!

supageti said...

我唔鬧,等佢內疚下 ~

Leo said...

naruto:

信和二三樓,唔記得邊層囉,暱响櫥窗一角,除咗灰色橙色,好似仲有紫色?

Ogake said...

哈哈~唔好意思, 係我唔岩, 我無睇前文後理~ 我以為你好似見過Naruto個籮

supageti said...
This comment has been removed by the author.
supageti said...

我先無咁既福份 ~ 哈哈哈 ~

naruto said...

Leo:
係呀,有阿媽架,好醜樣架

OGAKE:
死癲佬,意粉姐都玩

supageti:
啋!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...