Saturday, April 5, 2008

床底寶箱之史前啤牌

每逢有人出外旅行問我想要咩手信,我都答啤牌,因此啤牌一大堆。


有啲朋友非常了解我,知我鍾情騎呢文化,於是送我呢副,真係愛不釋手。

靚靚靚,呢班高貴嘅女士,一定用咗徬徨艶顏霜嚟增加嬌媚





醜到吖,金草苺美術指導十拿九穩

4 意見:

Anonymous said...

真係幾騎呢喎~
係唔係係印度攞返嚟嘅呢~
呵呵呵~

Anonymous said...

徬徨艶顏霜喺邊度有得賣?
我想買啊!

naruto said...

邪留丸:
大陸貨嚟架!係套劇嘅劇照

欣宜:
去藥房問吓啦!

卡臣 said...

點打呀?
對住呢副牌

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...