Sunday, April 20, 2008

一週大事回顧

星期四
老爸係運動人,而家依舊一星期打兩次藍球,每年都會出外比賽,下月佢要去成都打耆英賽,叫我幫佢地喺我舊公司B記買件出場制服,(老豆乜你揀D衫一年young過一年嘅?)一買十五件,搵咗舊同事幫我攞discount,買完喺新世紀福音廣場食番餐。。。
第二行右嘅玉盤上素好入味


星期五
大圍屋苑種咗好多呢種蘭花,一年三百六十四日只係似野草,花每年只開一次,非常燦爛,但日出開,日落已謝,今年楝正一號風球開花,大風到影十張都鬆郁矇


星期六
而家三號風球兼黑色暴雨,無哂節目,聽晚(星期日)就睇牛尾筋演唱會,會唔會落大雨架?攞番幾隻黑膠出嚟望吓先,點解唔見咗第一張嘅?唔通當時買帶嘅?

12 意見:

Anonymous said...

我都有溫功課, 聽番頭四隻碟, 當然係復刻CD啦...

supageti said...

一週得星期四五六嘅?

男人老狗 said...

佢一週得三日有"大事",其餘幾日無"事",幾慘o架!

Ogake said...

呢間湘川滬都係我推介的,D野食好味,職員有禮,我仲試過同經理讚話果幾個serve我地既職員好禮貌,我唔知晚市同午市有無分別,我次次都係晚市去架~

naruto said...

l@wbs:
我聽佢隻精選咋!

supageti:
星期一發生嘅要獨立寫,其餘日子只有工作,不值一提!

男人老狗;
今晚都有大事,火影超緊張,我比十分滿分

ogake:
幾好食,但個肴肉無咩味,小龍包唔夠汁,包皮麵粉用大陸嘅,扣分。

Anonymous said...

新世紀福音廣場?

個商場唔係應該叫新世紀福音戰士廣場咩?你簡短咁多。

Ogake said...

新世紀福音戰士廣場??
灣仔道英皇斜對面都有一個~

naruto said...

karvitz:
新世紀福音jeans廣場賣牛仔衭架!

ogake:
灣仔有咩?

Anonymous said...

蘭花...已前細細個陣屋企都種咗一盆
真係好耐先會出一次花。依家已經唔係度lu...多謝你俾返小小回憶我 :D
星期六做咗啲幾癲嘅事...
去咗澳門...食風同吸水...
因為去到嗰度先掛八嘅風球 = ="
當時真係覺得自己超"索"水呀~
> <

Anonymous said...

特賣場?未聽過添 .....

Ogake, 是否有大媽樂那個?

Ogake said...

係丫~果個場又係新世紀~好搞野~

naruto said...

邪留丸~:
我都種咗一盆,幾年前內地工作買咗十幾盆盆栽,呢棵成棵野草咁,但只賣四蚊,買咗成年開花,靚到嚇親,而家幫佢移民,種喺㕑房,但今年無花開。

見打風就唔好去啦,大浪到嘔呀!

karvitz,ogake:
我都未聽過

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...