Monday, April 7, 2008

08中奬第四回


又中啦!抽奬又中咗"舞出真我二"兩張飛,一行五人去睇。
上集OK,今集跳舞場面多咗又跳得好睇,幾隻歌都好聽,但劇情老土,完全估到;男主角未老先衰,女主角跳得咁勁都有小肚腩同粗臂,真奇。配角反而幾好笑,但睇完都唔係好知跳嚟做咩。

整體嚟講只係一看無妨

鳴門電影榜:
好片:
大象阿鈍救世界****
PS:I love you****
誘心唔怕遲**

可以一看:
舞出真我二*

爛片:
Mist 爛
異獸戰2 爛爛爛
迷失愛與罪 爛爛爛爛


4 意見:

Anonymous said...

咁易中? 我都想抽獎, 點參加架?

Ogake said...

題外話:上星期HBO播"緣份精華遊",小品式愛情劇,我竟然勁投入,又有我覺得感動既感動位,睇得過~

男人老狗 said...

一齣美國的勵志片,橋段一貫老套,一路睇一路估中哂D劇情,除了跳勁健的場面,其餘都十分悶。

好懷疑D抽獎遊戲是可無乜人玩,咁易中嘅?

naruto said...

欣宜:
睇蘋果報紙網頁,間中就會有電影宣傳嘅廣告banner,入面有參加方法。命中率極高。

OGAKE:
我未睇過,有機會會睇番

男人老狗:
如果以我悶就食嘢嘅速度嚟講,佢都叫勁,我食咗四個細嘅芝士飽,一排kitkat加薄荷糖,一枝茶

我見佢每期約有二百套左右,唔知叫多定小。

to ALL:
溫馨提示:今期玩緊rambo同任人砌演唱會
喂!去抽吓任人砌演唱會啦!多D人睇開心呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...