Saturday, April 19, 2008

床底寶箱之史前地鐵飛

除咗文具我曾經儲過地鐵車飛,呢張啱啱加入行列,係Green Day慈善車票


生肖系列本來想儲齊十二年,點知儲咗八年後突然要排大隊搶貨,放棄咗,有啲可惜。(有人儲齊十二年嗎?)


地鐵十週年紀念票


單程一蚊咋,而家最平要幾多呢?


最愛呢張,曾經用過啦!




預告:床底剿到盒勁嘢,勾翻起一段己經忘記的記憶,夠寫幾日....

14 意見:

Anonymous said...

好鬼鐘意你.... 個床底。
搵日劫左你為底返屋企先 :P

Ogake said...

地鐵車飛~~wow~ 勁~
咁你有無前九鐵果D...紙製果種呢~印晒由邊去邊果隻~

CH Mak said...

舊時老豆都encourage過我同阿哥集郵等興趣。都試過儲車票。不過都似大部分其他興趣一樣。。。三分鐘熱度。
你個床下底應該要AMO(古物古跡辦)去看看。

naruto said...

karvitz:
我都唔記得個床底收收埋埋咁多,長篇過真情,有派寫。。。

ogake:
咩嚟架?無呀,九鐵年代我已開始成長,無儲咁多啦

supageti said...

我好少搭地鐵,不過都草左少少紀念票,上年搬屋果時摷過出黎,依家入左箱 lu。

Anonymous said...

單程飛都俾留起, 你跳閘呀?? 呵呵!!

naruto said...

欣宜:
用吓腦啦!買咗唔入閘咪得囉!
真係要叫肉山姐,陳X芬睇緊D

naruto said...

supageti:
我都係為咗張green day喺個箱剿番出嚟group埋佢一齊,見到而家嗰D都心郁郁想整番套

naruto said...

CH Mak:
我都有儲郵票,但太多,遲D可能都會拎出嚟,但真係好大工程。
你儲嗰D仲有無keep住?

Leo said...

你應該搞次開放日展覧下個床底!

九鐵票你未見過咩?白紙一張好兒戲咁有條磁帶响背後咁架呢,每張印住起點終點,要儲齊難,要保養唔變黃又難!

naruto said...

Leo:
你講咁又有印象,我以前少搭九鐵,常搭時已用儲值飛

l.minor said...

重有隻係出閘許可証,以前食咗飛,要去票務處攞先有,

你呢個series真係正,集體回憶!

naruto said...

I.minor:
我未試過食飛,唔知喎

呢個series,我會換過形式繼續寫:)

l.minor said...

好呀!我會不定期搵你d舊文出下post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...