Monday, April 14, 2008

08中奬第五回

今次抽中Rambo"第一地血",龍哥塊面鬆泡泡,眼皮遮咗半隻眼....暴力,血腥,無冷埸,子彈爆頭,穿肚,甩頭,斷手,出現過百次,非常迫真,真係一地血,加埋鬼妹版李詩韻無無聊聊等人救;我比三粒星,可以成為香港公民.


睇完戲去"盛八"食和牛,興奮呀!


牛肩肉好得


沙律滿分,和牛/豬肋骨都得,雞翼唔得


帶子冇食,唔知得唔得


食完去charlie brown飲嘢!呢牌大食,食多個雲吞先,加埋莓莓沙冰...美好的一天。

11 意見:

Leo said...

嘩又中?厲害!

睇到流口水!

Anonymous said...

雲吞後面碟心太軟好得呀!

naruto said...

Leo:
厲害?中六合彩就厲害,中呢D好過無啦!
流口水咪去食餐囉

朱朋:
個心太軟一切就流野,令我諗起史太濃一刀劏人流出嚟嗰場

Anonymous said...

食極唔肥, 羡慕啊 :p

男人老狗 said...

盛八個匯豐信用卡特選套餐都好似好正,要約有嗰張卡的friend去食先!

Ogake said...

三粒星係香港永久居民呀~唔係香港公民~
喂~~我有HSBC Card渦~~哈哈~等我約friend去食先~

naruto said...

欣宜 :
食得多,飽到有個胃腩。

男人老狗:
你真識食

OGAKE:
多謝睇得咁仔細老婆嫩,約我食啦,好抵呀!

largeheadboy said...

又中獎!
早幾日見有 natalie portman 套新片有得抽,也有想過去寄信~~

naruto said...

largeheadboy:
natalie portman 套新片?雜誌定網站?等我嚟!

largeheadboy said...

係報紙,好似係上周六喇已經~~

卡臣 said...

STALLONE拍此片時62歲
算係咁啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...