Saturday, August 29, 2009

樓下開左小甜谷

同一個星期,相隔一條街,兩間甜品店一齊開,小甜谷開正樓下對面,傳媒又勁煲,就試呢間先

呢間叫“西環“小甜谷,開頭裝修掛招牌,仲諗會唔會係冒牌,見佢掛哂明星相,應該係正牌啦啩!裝修企理,應該投資唔少,厨房四個樓面三個伙記,雖然夜晚見佢都幾多人,但條數點計呀?當$8000一個,人工都佔$56000,平均$25一個甜品,都要賣2240碗,計埋租同成本,每日賣150碗至唔駛蝕。。。


計下食物,店長推介,餐牌都無嘅紅豆紫芋西米奶凍,紅豆得幾粒,咁孤寒嘅,西米幾特別,爽架,奶凍perfect,整體都幾得,多三倍紅豆,我比你滿分!

招牌貨之一﹣薑汁潡蛋,奶味重蓋過淡淡薑味,但個蛋真係又滑又香


呢間晚晚滿,隔離冷清清,真係開不逢時

唉!附近咁多好野食,想唔肥都難!

10 意見:

Leo said...

呢個字號嘅出品係得嘅,但世界難撈,搞到要倪生倪太演齣鬧劇嚟宣傳,都咪話唔該煨。希望佢賺返夠本喇!

Ogake said...

開到咁遠~ 只係serve到你架咋~ 我暫時都無口福呀~

朱朋 said...

睇黎要24小時營業至翻本!

邪留丸~ said...

好似好好味...
如果可以開係新界區就好喇~

Fun said...

i went last nite wor :)

黑柴 said...

小邪,你搬黎西環同大叔一齊....









食囉!

naruto said...

Leo:
世界難撈係唔係西米撈D兄弟?

Ogake:
D住銅鑼灣嘅都嚟食呀!真係

朱朋:
唔識計,係唔係做埋外賣就會夠呢?

邪留丸~:
個燉奶我覺得自己應該整到

Fun:
唔大聲嗌我落嚟!
話時話,你地頭都有,做乜踏我地頭

黑柴:
日光白白飲醉酒呀?

naruto said...

今晚又去多次,個燉奶好滑,但好“漏“仲好飽

卡臣 said...

糖水舖好賺呀
我樓下間糖水舖成日爆滿

naruto said...

卡臣:
搵次我過嚟食

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...