Tuesday, August 25, 2009

係,我食壽司

對於怕腥多過怕X嘅我嚟講,入壽司舖真係挑戰;十幾年前同幾個朋友去東京壽司店,一入去,空氣瀰漫住魚嘅腥味,坐唔到5分鐘,標出門口嘔野收場。
幾年前跟朋友去元氣,其實幾抗拒,最後又OK,真係進步;而家間中都會去;咦!我可以食D乜呢?

我個朵係黃碟殺手,最平嗰D差唔多都食得,先嚟個蛋,呢個好呀,真係得蛋,有D懶高級落D蝦湯,破壞哂


腐皮壽司對我嚟講係十大美食,今次有新野,沖繩黑糖腐皮壽司,正!


繼續新野﹣湯葉,即係鮮腐竹,淡口D喎


炸蝦,海鮮之中,最接受係蝦,呢個炸埋,D紫菜唔腥,好味!


呢個極限啦,軟腳蟹手卷,呢間D蟹無肉,炸到脆卜卜,我OK架!試過D貴嘅,好多肉架,好麻煩


咁呢舊又點呢?


做多少少野,又食得


建議出午餐肉壽司,應該好好味!

10 意見:

black lab said...

沖繩料理嘅其中一道名菜咪就係午餐肉蛋壽司囉,睇嚟你去沖繩至少有一樣嘢啱食。

supageti said...

唉 ~ 無眼睇 ~~~

maymay said...

麻鬼煩~~~~

naruto said...

black lab:
下個日本目的地,我想去沖繩架

スパゲティ:
隻眼有咩事呀?

maymay:
你唔好咁話意粉啦!

Ogake said...

元氣我有折, 同你去食, 你食你既, 我食你唔食既魚生~~ 唔好徙野~

Artman said...

已經N年冇踏足過元氣, 最尾0個舊係咪波士頓xx卷? 唔食生野就咪攞呢碟啦.

元氣應該至少仲有兩樣野你係食得既:
粟米壽司
鴨胸壽司
(不過唔知依家仲有冇)

DDDDDD said...

沖繩黑糖腐皮壽司.....遠睇有啲似臘腸

naruto said...

Ogake:
呢次都無side,粒肉比左友人食

Artman:
仲有溫泉蛋,青瓜卷,雪糕,毛豆。。。

DDDDDD:
邊有咁肥壯嘅臘腸架

卡臣 said...

睇頭幾個, 以為講素食壽司

naruto said...

素壽司。。。。good idea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...