Wednesday, August 19, 2009

机器俠

抽到戲飛,今晚去左會展睇首映;



去到展覽廳門口,突然記得以前曾經嚟過,似曾相識嘅感覺,終於醒起原來我上次嚟係用“工作人員“身份睇“安娜瑪德蓮娜“,仲要到最後因為太多觀眾,最後成行自己人讓哂出嚟,終於無睇,所以今次其實係第一次睇首映。(但係真係覺得自己有D老人痴呆,真係完全無左呢件事);因為分1及2院放映,明星喺1,我喺2,只係喺入場見到蘇永康同D噏唔出名嘅奀星,仲有喺尿厠見到阿祖藍


講番套戲。。。

*無期望都失望,個半鐘睇左十幾次錶
*特技其實係得嘅,但係故仔。。。聊,有資金可唔可以砌個靚劇本先呢?
*造型核突,方力申條眼線真係。。。妖
*女角A。。。娘
*女角B。。。仲娘,眼袋大過眼,好天然無加工
*呢句caption。。。骨痺


*吳京打功夫係全片最好睇嘅一幕
*笑料超OUT,但又有人笑喎;我笑左一野。。。當鄭中基嗌:哇!屎忽嘅時候
*曾志偉擺明交行貨,四個表情做哂
*係一部拍比大陸觀眾嘅戲,全片出現簡體字,國語歌
*係一部拍比大陸觀眾嘅戲,所以內地應該收一憶,香港就。。。

我要繼續抽戲飛

8 意見:

Leo said...

呢啲cult片,要有眼光嘅人至識睇架!

tri said...

見到方生,就冇哂胃口.

朱朋 said...

機器人電影冇咁多屎尿屁, 所以唔啱你睇!

邪留丸~ said...

但..."有屎忽"
鄭中基講...
所以大叔睇咗...
(又玩代答... =P)

naruto said...

Leo:
唔cult架,爛咋

brian:
呢套方生衰造型啦,驚呀

朱朋:
我唔係剩睇屎嘅

邪留丸~:
個屎忽彈彈下,呢個特技唔錯

李東海 said...

個劇本寫得好好呀!

卡臣 said...

呢套戲...好彩我無中伏

naruto said...

卡臣:
可能你會覺得有深度呢,呵呵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...