Friday, August 21, 2009

麵舖大搜查

下晝唔想食太多,通常會隊碗麵,帶大家睇下屋企附近有乜麵食,呢兩三個街口已經有幾間,仲越開越多,競爭大,自然價錢平兼有質數啦!!

1/家樂麵食
門口大大隻字寫住十蚊碗,我呢碗就$17,話係酸辣,但唔夠酸又唔夠辣,湯底用豬骨,勝在夠濃;
但對手實在太多,只得2粒半星


2/新記特式車仔麵,我搬嚟正係佢開張日子,食過咖哩豬皮,辣到過哂火,日頭唔多客,因為隔離間正過佢;
但隔離唔做夜市,所以夜晚佢又其門如市,只要唔點咖哩豬皮,其實佢都OK嘅。3粒星


3/隔離就係呢間麵食坊,裝修特點係無裝修格局,去親都旺場,勁!勝在湯底,好清,似豬骨,但有隻味食唔出,又唔好意思問老闆。
通常三餸加埋凍飲$22,咁又一餐啦!4粒星


4/新昌發;又係新開一個月,最出名係潮州魚蛋,等我呢個怕腥嘅潮州怒漢會會佢!
個湯寫明豬腳骨,但有味精,D魚蛋真係做到有魚鮮但唔腥,魚片頭咬落爽呀!湯面加左炸乾葱同葱花,惹味左;
魚蛋粉+凍飲又係$22,4粒星


5/權記,喺食蛋tart嘅祥香隔離,門口已經聞到梘水味,咁梗要試麵啦!一碗十雞,雙拼$15;牛筋同鮮牛肉就貴兩蚊;
見枱枱唔係雲吞就係牛筋,第一日食雲吞拼牛丸,雲吞真係多蝦,牛丸拍埋就遜色啦,個麵係靈魂,彈牙同埋係細個食過嘅味道,童年味道真係有錢都買唔到!第二日食牛筋,好膠呀!食左都靚D,呵呵!又平又好食,5星呀!


食完

8 意見:

Leo said...

呢篇好認真喎,俾五粒星過你!

邪留丸~ said...

真係睇緊"openrice"咁喎~
XD

supageti said...

我鍾意食車仔麵,可惜大埔只有幾檔仲無檔正 ~~~ @@

朱朋 said...

沙角邨大排檔有間劉X利, D湯用蝦殼煮, 食足幾十年都唔厭!

naruto said...

Leo:
我有邊篇唔認真,請舉例說明之

邪留丸~:
隨時變身,上篇book(C忽)然一週,今日bookB飲食男女
下期可能唔open rice, 走去open toilet

スパゲティ:
大埔反而無,我去開

朱朋:
蝦殼?你殺左我好過

Ogake said...

你個口真犀利~ 人地用咩料煮你都食得出~

Leo said...

例如呢篇囉:

http://edwinor.blogspot.com/2009/08/blog-post_18.html


stephy教落,係即興呀!

naruto said...

Leo:
即刻高興呀,無錯呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...